Even rust

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Miekie88, Oct 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie88

Miekie88 Actief lid

May 12, 2018
    102
    81
    28
    Female
    Hallo dames.

Wij zijn heel wat jaren bezig met onze kinderwens. En we hebben afgelopen maand besloten om even een pauze in te lassen. Even geen iui behandelingen en ziekenhuis in en uit. Wel heb ik afgelopen maand de medicijnen gebruikt.(letrozol) om te zorgen dat ik wel gewoon een groeiend eitje kreeg. Heb ook gevoelt maandelijk wat ik normaal voel als het eitje groeit. Normaal gebruik ik elke maand voor de iui behandeling ovitrelle om het eitje te laten knappen. Maar ik ben nu 2 dagen overtijd. Maar ik durf niet te testen of het ook maar te hopen. Wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zijn zonder iui. Of duurtvhet alemaal veel langer doordat ik geen ovitrelle heb gespoten. ( meestal is mijn eitje al tussen de 18 en 21mm als ik ovitrelle spuit)

2. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    De kans is er natuurlijk altijd! Ik zou een test doen! Succes

3. Ila

Ila Fanatiek lid

Aug 30, 2017
    1,237
    989
    113
    Female
    Eens! Natuurlijk zou het iets langer kunnen duren zonder Ovitrelle (een ei voelen of zien op de echo is toch heel wat anders en minder betrouwbaar qua timing) en ik zou graag voor je in een glazen bol willen kunnen kijken, maar er is maar een manier om het echt te weten. Als ik jou was zou ik toch een test doen. Het neemt je onzekerheid weg en of je nu wel of niet test, het verandert niets aan de uitkomst. Sterkte!

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ik zou een testje doen, puur om de onzekerheid weg te nemen. Ga nergens van uit, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

5. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    Ik zou idd even testen, gewoon voor je eigen gevoel :) Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

6. Miekie88

Miekie88 Actief lid

May 12, 2018
    102
    81
    28
    Female
    Ik heb afgelopen zondag ochtend een test gedaan en die was negatief. Heb contact gehad met het ziekenhuis. Donderdag krijg ik een bloedonderzoek. Dus moet nog even wachten.

Share This Page