Sinds mijn verlof is het er... Nesteldrang! En ook niet zo’n beetje. Op welk moment dacht jij dat jouw nesteldrang uit de hand ging lopen? Ik heb gisteren toch wel mijn hoogtepunt bereikt... Ik was de kledingkast voor de zoveelste keer aan het uitzoeken en kon alle verschillende hangertjes niet meer aan. Hup, naar de winkel en alles vervangen. Later werd ik door m’n man voor gek verklaard.
Hahaha ik krijg nu al stress onze verbouwing is net klaar en er moet nog zo veel gebeuren in dit huis en de tuin. als dan bedenk dat onze zoon met 32 weken kwam krijg ik zo een stress ik weet het totaal on nodig
Toen ik met een wattenstaafje met chloor de voegen in de douche aan het schoonmaken was en de nacht ervoor mijn nachtkastje had gereinigd met 70 procent alcohol. Het was na 2;00 in de nacht ook nog... En ja mijn man was pissig haha, ik verstoorde zijn nachtrust Bij nr 1 had ik mijn nachtkastje met chloor gereinigd, dus er zit wel verbetering in haha (En ik ben helemaal geen poetser normaal)
Heerlijk toch?! Kan er af en toe nog naar terug verlangen. Sommige mensen kijken uit naar hun verlof zodat ze kunnen chillen. Ik keek er naar uit om eindelijk aan mijn nestdrang toe te kunnen geven. Helaas beviel ik al voordat het uit de hand ging lopen.
Tja, ik heb al het houtwerk in ons tijdelijke huur (?!) appartement staan schilderen. Het MOEST netjes, dus dat is het nu. We gaan over 2 maanden verhuizen naar ons mooi nieuw verbouwde koophuis. Koekoek ..
Haha niet . Ik heb zowat ons hele interieur vernieuwd tijdens verlof en ben ook alles gaan soppen, tot de plinten, lichtknoppen, echt álles aan toe. Tsja, gewoon maar lekker aan toegeven.
Gewoon lekker doen als je t nog aan kunt. Ik mag het helaas niet meer dus moet met leden ogen aanzien hoe er maar 1x per week gestofzuigd wordt Wel alles voor de baby klaar hoor dus ik moet verplicht aan mezelf denken, lezen, tv kijken etc.
Mijn vriend wil ook graag dat ik nesteldrang krijg. Maar helaas, nooit gehad! Geweldig die dingen die jullie doen! Ik blijf zelfs als ik zwanger ben een luie draak.
Leuk om te lezen. Hier nooit nesteldrang. Bij de derde moesten we de dag voor de inleiding de kleding ed nog zoeken en wassen. Daarom (vermoed ik) geeft mn moeder nu zowat elke maand spullen die ze 'toevallig ' kocht. Ons huis zelf is altijd opgeruimd en schoon. Maar daar heb ik mn handen vol aan, met fysiek zware zwangerschappen. Dus dat is het wel zo'n beetje.
Gister het hele huis gedweild met dettol alles reiniger en een scheut dettol ontsmettingsmiddel. Zelfs de zolder! Mn vriend vroeg zich af waarom het huis rook naar ziekenhuis. En ik ben nog niet klaar.. Wil alle deurklinken nog, de wcs, de keuken, kozijnen en vensterbanken! En dan nog alle kasten opruimen. Lange leven verlof! Maar goed beter dit dan dat ik weer de zoveelste extra omslagdoek/deken ga bestellen op internet
Door stil in een foetus houding in een hoekje te gaan liggen Ik heb geen extreme nesteldrang. Zorg wel dat alles zo goed als glad en opgeruimd is in huis. Lukt niet altijd met een peuter in huis . Loop weer meer te mopperen dat mijn van alles laat slingeren in huis. Verder ben ik geen opruim Queen en kijk ik liever Netflix
haha. Ik dacht dat ik de enige gek was.ook ik heb destijds 5 liter dettol gekocht en het hele huis ermee aangepakt. Trapleuningen, deurklinken etc. Alles alles alles rook naar dettol. Bah wat een geur. Kan het nu niet meer ruiken.
Hier ook enorme nesteldrang deze keer. Het huis blinkt aan alle kanten, vooral voor mijn doen. Ik heb een schoonmaakrooster gemaakt dus elke dag kan ik ook wat doen nu. Vandaag mijn man de dozen voor de kerstspullen laten pakken en de boom er ook alweer uit gedaan. Heerlijk alles weer opgeruimd, ik merk dat ik daar zo rustig van word.
Ik ben nu 23 weken en wacht met smart op mn nesteldrang. Hier is nog niks gebeurd; geen kamertje leeg, niks opgezet en op diverse plekken alles behalve schoon. Dus hier zou t welkom zijn. Los van de enorme rugpijn die t me weer zal opleveren, oke
Hier met 15 weken al volop aanwezig. Ik heb een hele lijst met alles wat aangepakt moet worden. Als ik s'nachts weer eens wakker lig, is mijn favoriete bezigheid deze bij te werken en aan mijn man te mailen . Ik weet dat ik wat doorsla en toch ga ik er niet mee stoppen. Dat huis is straks helemaal af, tip top op orde en super schoon. Daar wordt je toch blij van ?!
Ooh wat heerlijk!! Kan niet wachten om de kerstboom op te ruimen.. Ik hou echt van kerst en normaal geniet ik er zo lang mogelijk van. Maar dit jaar moet ie echt zo snel mogelijk opgeruimd. Heb al 3x gedroomd dat ik hem weg doe en alle naalden opzuig.. Dit weekend mag hij eindelijk de deur uit