Progesteron

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IwantALittleAngle, 24 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Hallo allemaal ben bij de gyneacoloog geweest en alles leek er goed uit te zien ik had een baarmoederslijmvlies van 13,5 zat in het 2de deel van mijn cyclus volgens de gyneacoloog maar mijn pogesteron was maar 0,50 moet ik nu eruit afleiden dat ik geen eisprong heb gehad? Volgens haar was er ook geen activiteit in de eierstokken te zien dus denk dan wel dat ik mijn conclussie eruit kan trekken maar had graag jullie mening denk wel dat ik gisteren dan mijn eisprong zou gehad moeten hebben aangezien ik verschrikkelijke pijn had aan mijn rug en aan mijn schaambeen aan 1 kant ben in ieder geval benieuwd naar jullie mening groetjes x

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw

Hallo Ik wil een kleine hoek,

1 meting zegt te weinig. Je zou opgevolgd moeten tussen dag 3-5 (1 echo) om naar de antrale follikels te tellen en of je baarmoederslijmvlies mooi dun is (en liefst ook bloed prikken) en daarna kijken hoe de groei is. En dan bij positieve ovulatietest paar dagen later ff bloed prikken of er een eisprong was.

Narcisje en vlinderCN vinden dit leuk.
  3. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Hey dankjewel voor je reactie x

Ja dat is dus een beetje het probleem de gyneacoloog gaf al aan dat ik in de 2de fase van mijn cyclus zit ze heeft idd een bloedtest genomen en een echo gedaan en geloof ik ook een staaltje genomen van mijn baarmoederhalsslijmvlies ze ging me bellen nog maar ik kon dus al die resultaten al zien op het internet haha. Ik meende mijn eisprong al gehad te hebben vermids ik zaterdag vreselijke rugpijn had zelfde als menstruatie ongeveer en pijn aan mijn schaambeen links en aan boven benen nu dat kan natuurlijk vanalles zijn maarja begrijp je wel moet idd opgevolgt worden maar ze ging me nog bellen dusja ik hoor alleen van die verhalen over progesteron en ja alsk nu dus 0,50 heb denk ik dus geen eisprong te hebben gehad tenminste dan zou het wel geen goede geweest zijn denk ik dan x

4. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Waar baseer jij/de gyn op dat je in de 2e helft van je cyclus zit??

5. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie

Ze zei het omdat ik 13mm baarmoederslijmvlies had denk ik ze had bloed afgenomen om het te kijken of er eventueel een eisprong is geweest. Maar met een progesteron waarde van 0,50 vrees ik ervoor

6. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    K heb hier de labo resultaten misschien snappen jullie er iets van x

Bijgevoegde bestanden:

7. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie de afbeeldingen heel vaag.
    Progesteron van 0,5 wijst op geen (goede) eisprong helaas

8. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Oh nee hoor haha, ligt niet aan jou khad het net bekeken en ik had het ook.
    Volgens mij is mijn eisprong nog niet geweest ik heb vndg pas hoofdpijn en enorm misselijk dat heb ik namelijk rond die tijd altijd. Weet niet hoe snel progesteron stijgt. Maar vrees dan idd ook dat mijn eisprong niet goed zal zijn. Heel erg bedankt voor je reactie trouwens x

9. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Als je eisprong nog niet is geweest, heb je nu wel kans op een goede eisprong hoor! Je baarmoederslijmvlies is heel mooi dik!

10. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Ja volgens mij kan het niet dat die al geweest is vooral omdat ik.echt klachten ervaar rond de eisprong en hoofdpijn en misselijk is er 1 van laten we hopen dat het zo is nu hebk gisteren wel een echo gehad en daar was volgens mij ni echt iets op te zien buite mijn dikke baarmoederslijmvlies dan best raaar we wachten het maar gwn af meer kan je niet doen x

Deel Deze Pagina