op welke hoogte ligt de baby nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scheetjuh, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo
    ik ben bijna 17 weken zwanger, op welke hoogte ligt ie nu ongeveer?
    ik heb het idee dat ie nog even hoog ligt als eerst, doordat ik met zo'n angelsound het hartje luister, hoor ik dat vaak net boven me schaambot... ik dacht dat ie al hoger had moete ligge:(:(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

volgens mij ligt je bm nu 2 vingers onder je navel ongeveer. dat laag het hartje horen is normaal hoor, ik voelde mijn zoontje tot een week of 30 ook nog zo laag.

3. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    ik ben nu 20 weken en de beeb komt tot aan mijn navel ongeveer.

Groetjes

4. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben ook bijna 17 wkn en afgelopen week op controle geweest. De gyn vertelde me dat de kleine al vrij hoog ligt (rond navel). Normaal bij 23/24 wkn komt de baarmoeder pas boven de navel uit. Bij de een gaat het wat sneller dan bij de ander. Ligt er ook aan hoeveel plaats je hebt. Ik denk dat het verder niet veel uitmaakt.

5. lies88

lies88 Lid

16 jul 2008
    90
    0
    0
    hoi

ik ben dinsdag bij de verloskundige geweest ik was toen 19 weken en de kleine lag bij mij al net iets boven mijn navel,

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Mijn baarmoeder ligt nog net onder de ribbenboog. Maar ja, mijn baarmoeder ligt een paar weken voor met groei. Ben nu bijna 28 weken

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben nu 17 weken en hoor het hartje ook net boven mijn schaambot, ik voel als ik wakker word en op me rug lig een dikke bobbel ik denk de baby die ligt dan ook net boven me schaambot.. me baarmoeder rijkt nog niet tot me navel dusheb precies hetzelfde.. en ik voelde vorige week dacht ik de baby maar nu voel ik weer niets wat bewegen en trapjes betreft maar ik hoor het hartje dus probeer rustig te blijven ..hou me op de hoogte want we lopen ongeveer gelijk en heb hetzelfde probleem :D

Deel Deze Pagina