Meiden dankje wel voor de felelicitaties Ik dacht alleen ik zet het er even neer hoe het bij mij was gegaan en hoe de gyn het mij verteld heeft maar het kan natuurlijk zo zijn dat ieder zh iets anders aanhoud qua waardes. Ik hoop dat jullie snel resultaat hebben en dat ik jullie ook mag feliciteren. Zet 'm op he ! ! ! Liefs wolly
Mijn temperatuur is wel een beetje stijgende.. Ben erg benieuwd hoe mijn temperatuur en progestron bloedtest morgen gaan uitwijzen. Mijn tempkaartje staat op mijn weblog (klik op website icoontje onder mijn bericht)
milla: wilde nog even zeggen dat er (na mijn fopeitjes) bij mij destijds (wat achteraf dus nooit is gebeurd) besloten was een hogere dosis pregnyl te geven 10000 ipv 5000 maar eigenlijk heb je nu een eigen eisprong gehad toch en niet van de pregnyl? jeetje wat ingewikkeld he nou morgen afwachten, fijne avond nog en ik ben erg benieuwd!
Klopt Linda deze keer was niet met Pregnyl, maar even goed wordt ik met Pregnyl 7-8 dagen na mijn eisprong ongesteld, teken dat er iets niet goed zit, de eisprong niet goed was of de progesteron daardoor niet. Snap je? Ik denk dat ik ook om 10.000 ga vragen.
Nu 7 dagen na de eisprong is de waarde nog maar 8,4. Niet echt goed te noemen dus. WOensdag heb ik een gesprek, ook hoop snel ongesteld te worden zodat ik verder kan.