Afgelopen vrijdag heb ik bloedgeprikt (ongeveer 5-7 dagen na mijn eisprong) en ik kreeg de waarde 95 door. Echter de assistente wilde niet aangeven wat de bandbreedte is. Dus dit getal zegt mij niets. Wel vertelde ze dat ik een goede eisprong heb gehad. Hiermee was ik natuurlijk heel blij, want dit is al de 4e ronde zonder eerder een eisprong en heb nu 150 mg Clomid. Wie heeft hier ook ervaringen mee? Of kan vertellen wat zo'n waarde inhoudt?
Met een hoge waarde kun je zwanger zijn. Maar het hoeft niet. Ken ook mensen die hoge waardes hadden in bepaalde rondes en niet zwanger waren. Je hebt iig een goede eisprong gehad want dan moet ie boven de 30 zijn. Zie ook normaalwaardes freya (link plakken lukt niet met tel)
Bedankt voor je reactie. Ben inderdaad heel benieuwd of dit een voorteken is voor een zwangerschap. Het is natuurlijk nu ook afhankelijk van een goede innesteling. Nog een weekje en dan ga ik testen (hopelijk een leuk moederdagcadeautje).
Progesteronwaarde zegt niets. Ik had ook 150mg en des te meer medicatie ik moest nemen, des te hoger mijn progesteronwaarde werd. Ik had zelfs een waarde van 117! Je progesteronwaarde zegt pas iets rond je NOD want dan moet die gedaald zijn als je ongi word.