Hallo dames, ik ben nu 8 dagen aan de utro, maar op de echo vanmorgen bleek dat mn bms niet dikker word maar juist dunner geworden is.. van 5,7 naar 4,2.. Zijn er hier dames die dit ook gehad hebben? En wat is er aan gedaan en heeft dat wel effect gehad? Voel me een beetje hopeloos dat het nooit gaat lukken zo
Ik wist niet dat Utro het baarmoederslijmvlies dikker kon maken?? Ik dacht dat het alleen was om je LF te verlengen? Misschien eens vragen om Progynova? Dat is ook om je BMS dikker te maken Veel sterkte!
Ja utro bevat progesteron wat het bms dikker zou moeten maken, en meestal werkt het wel. dankje voor de tip, ga het zeker bespreken dinsdag
Ik heb het gebruikt om mijn bmslijmvlies vast te houden. Ik weet niet of het het echt per se dikker maakt. Ik gebruikte het tegen tussentijds bloedverlies en daar hielp het wel voor. Straks gebruik ik het na de terugplaatsing en is het om een goed nestje te maken/ houden... Konden ze je bij de echo er niets over vertellen?
Ach jee Rooz dat is niet wat je wilde horen vanmorgen! Ik denk dat wellicht andere medicatie meer kan doen zoals progyna. Wellicht dat andere dames nog meer tips hebben. Liefs
Ik dacht ook dat het idd was om je BMS beter te maken, niet persee dikker Heb het nog even opgezocht https://nl.wikipedia.org/wiki/Endometrium Dus als de Utro niet helpt dan zou Progynova (is een Oestrogeen) wel kunnen helpen bij je. Ik zou dit dan ook echt met de arts bespreken. Misschien zelfs wel een combi van beide voor je? Progynova om het dikker te maken, en de Utro om te zorgen voor ene goede kwaliteit
Dankje meiden, ben blij om te lezen dat er nog andere mogelijkheden zijn. Ik ga zeker vragen naar progynova. Als de arts daar zelf niet mee komt, die zal toch ook wel weten dat dat bestaat Wel uitleg gehad verder hoor. Ze leggen meestal goed uit wat er allemaal te zien is. Alleen had ze dit zo niet eerder meegemaakt dat het bms duidelijk slinkt. Ze zei dat de kans op een zwangerschap wel klein is, maar er is ook altijd kans dat het toch lukt zelfs met deze dikte.. Neemt niet weg dat mijn goede gevoel deze maand wel weg is.. Als ze trouwens akkoord gaat met de progynova, waneer kun je daarmee starten?
Niet altijd hoor ik heb totaal geen cyclus en stel dat wij nu weer voor een cryo tp gaan kan ik gewoon beginnen te slikken net estradiol. Als het bms dan dik genoeg is word de tp besproken
Ik heb een beetje een halve cyclus ivm pcos. Word wel gewoon af en toe ongesteld maar zelden of geen eisprong van mezelf. Bij mn man is alles goed dus ik krijg menopur pregnyl en utro en dan mogen we zelf klussen Zit even gegoogelen en lees ergens dat progynova de eisprong tegenhoudt. Dus starten dan denk ik na de pregnyl? Dat word dat iig de volgende ronde
Ik heb het zelf niet gebruikt maar ik denk dat de progynova je eigen eisprong tegenhoud, het lijkt me geen eisprong tegen te houden die wordt veroorzaakt door de pregnyl. Je BMS groeit terwijl je eitje groeit, en na het springen nog maar een beetje. Na de pregnyl beginnen lijkt me dus weinig effect te hebben Maar ik ga er van uit dat je arts wel weet hoe of wat precies haha Zo niet..dan op zoek naar een ander
daar kon je best eens een goed punt hebben. Echt natuurlijk is het eigenlijk ook niet met al die hormonen die alles in gang zetten. Ik ga het allemaal vragen ik mag trouewens maandag al komen. Ze belden net dat ze me dubbel geboekt hadden, en de rest van de dag was geen plek meer
helaas is het niet gelukt dd vorige ronde mn bms werd alleen maar dunner en werd ongi door de bollen heen.. Afgelopen maandag mocht ik voor de uitgangsecho en kregen we te horen dat ze een hsg willen doen om te kijken of wel alles open is. Zo niet dan worden we doorgestuurd voor ivf, en zo wel dan krijgen we een gesprek met een andere arts voor evt iui en/ of andere mogelijkheden. Progynova wilde ze nu niet geven, ze zei dat het zeker mogelijk is om zwanger te worden met dun bms en dat bij vrouwen die zonder hulp zwanger worden ook niet is vastgesteld hoe dik het is.. Ik ga het tzt iig wel weer aankaarten bij de andere arts omdat ik zelf heel sterk het gevoel heb dat het daaraan ligt.. De hsg heb ik pas 23 mei omdat alles propvol zat, dus deze ronde gaan we nog op dezelfde manier doen. Vandaag na 4 dagen spuiten al een folli van 13 mm dus dat gaat iig de goeie kant op. Nu hopen dat mn bms eens een keertje meewerkt en dat het hele circus niet nodig is jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat super dat de eerste icsi raak is geniet ervan meis!
Balen meid dat het niet gelukt is..... Hoe dun is je BMS? En idd kan je met een dun bms ook zwanger raken, en hoeft het niet de reden te zijn maar als het "standaard" te dun is zou ik er wel werk van maken. Sterkte met de HSG, voor sommige valt het mee voor andere tegen... Wel spannend dat je daarna met IUI mag beginnen!! Thanks voor je felicitatie, we kunnen het nog steeds niet geloven
Ja het is altijd dun geweest.. dikste wat ik gehaald heb ik krap 7 meer niet. Afgelopen ronde 3, 7 op het laatst.. Heb er gewoon een heel slecht gevoel over dus wil wel blijven pushen Morgen weer op echo, spannend!