Hallo VK! Heb een 2e Mk gehad nadat ik de maand ervoor een Mk had bij 5,5 week. Al heel vroeg gelukkig ( 5 dagen na nod mis. Had wel een licht positieve test en bloedtest van ong. 35...dus niet echt veel!) maar goed, heb een echo gehad en alles was helemaal schoon en alles zag er heel mooi uit gelukkig! geen rare / afwijkende dingen gevonden. Nu zei ze dat ik een maandje moest wachten. Is dit nu omdat dat echt beter is voor mijn lichaam ? Mijn gevoel zegt, gewoon doorgaan! Kan het idd zo zijn dat de baarmoeder niet volledig is hersteld na een Mk als je niet eerst een menstruatie afwacht? Ik zit hier best mee! Alvast bedankt voor je reactie! x
hoi, het wordt vaak gezegd dta je moet wachten, maar eigenlijk is dta niet nodig. Je weet alleen niet hoe lang je eerste cyclus duurt, kan wel 5-8 weken zijn en je weet dus ook niet wanneer je eerste eisprong is. Je mag meteen zwanger worden, een echo zla dan uitwijzen hoe lang je zwanger bent als het meteen weer lukt. Succes! Mirjam
Hi! Dus medisch gezien is het niet noodzakelijk om te wachten...fijn om te weten en bedankt voor je antwoord! x