Een grote baal moment

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeFaith, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik moet even balen..

Zit er op dit moment doorheen. Wij zijn bijna 6jr bezig en sinds 5jr in de mmm. Alleen op dit moment hekaas nog zonder onze grootste verlangen een kindje.

Ik wordt gek van mensen om mij heen die zeggen dat ik er teveel mee bezig ben. Wat verwachten ze dan? Moet 2 en soms 3 keer per week naar het ziekenhuis. Hoe wil je dan dat ik er niet mee bezig ben? En natuurlijk ze bedoelen het goed maar weten niet wat je meemaakt en waar je doorheen moet.

Het is met vallen en opstaan. Heb een buik die wel een landkaart lijkt van al het prikken en mijn humeur (opvliegers) wordt er ook niet beter op. Als ik nou een wondertje bij me had neem ik alles voor lief.. Oké ik weet waar ik het allemaal voor doe maar ben het zo beu!

Ondertussen hebben sommige mensen die ik ken al 2 mooie kindjes en zijn er veel in mijn omgeving zwanger. Neem het me niet kwalijk, ik gun ze het allemaal, maar soms krijg ik dan zo'n dip en wordt ik enorm emotioneel.

Waarom ik dit typ/schrijf weet ik niet maar moest het even kwijt.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    * hele dikke knuffel*........t is loodzwaar.....en voelt zo oneerlijk...

Wij zijn 13 jaar bezig geweest eer we een goede zw hebben, zie banner. En vorig jaar na 4,5 jaar adoptieprocedure een mooie zoon uit China.

Ik weet niet hoe alles bij jullie in elkaar steekt, maar als je nog jong genoeg bent, is er hoop....

Je gaat grenzen verleggen...steeds weer en weer..

Ik hoop dat jullie snel ook een mooie beeb mogen verwachten, ik weet nog hoeveel pijn het kan doen, en ik voel dat nog wel es....

zet m op!

3. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Wat vreselijk dat je al zo lang moet wachten, zo oneerlijk. Weet niets te zeggen maar wel een dikke knuffel!

4. HopeFaith

Bloeme dankjewel.

Ukolsoldaatje, heel veel respect voor jou! Wat een lange weg. Een mooie zoon uit China en nu zelf zwanger!!
    Ik ben 23jr en op dit moment beland bij icsi. Vriend en ik hebben beide een vruchtbaarheids probleem. Grenzen verleggen we ook maar waar houd het op. Het is zo moeilijk om te zeggen nu is het genoeg..
    Maar jij van harte met ne zwangerschap!! (en dat meen ik echt :) )

5. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Jeetje zeg, veel sterkte meis! Kan me voorstellen dat je dat van je af wilt schrijven..! Ik hoop van harte dat je heel snel zwanger mag zijn! Zijn ze in het ziekenhuis wel hoopvol? En hoe sta je er zelf in dan? Heb je nog hoop of wisselt dat heel erg! Ik hoop iig mee!!

@uksoldaatje: Wauw, wat een heftig verhaal met een mooie afloop..! Ik vind het echt bewonderingwaardig dat je het 13 jaar hebt volgehouden! Veel succes met de bevalling over een paar weekjes! Dan heb je 2 mooie kindjes, gaaf hoor!

6. HopeFaith

2xtantein1week, het ziekenhuis doet erg zijn best en op dit moment ziet het er weer 'hoopvol' uit. Maar dan nog... We hebben wel 2x in 5jr gehoord dat de kansen zo klein waren dat het de vraag was of er wel een behandeling zou werken. Op de 1 of andere manier accepteerd ons lichaam dat niet en gebeurde er iets bij hem of mij waardoor er wel behandeling mogelijk was.
    Het is niet altijd makkelijk.. Zitten veel dagen bij dat ik denk dat ik ermee moet leren keven dat ik misschien geen kinderen kan krijgen maar dan denk ik daarna weer kom op, niet opgeven.

Jij succes met zwanger worden! Zie dat je je cyclus mooi bijhoud.

Ukoldaatje, haha zag dat ik je soldaatje had genoemd sorry. Jij veel succes volgende week met de inleiding.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jeetje HopeFaith, 6 jaar alweer. Wij zijn nu ruim een jaar bezig en dan vind ik al jammer dat het nog niet gelukt is. Als ik dan lees 6 jaar... en nog steeds niks... eigenlijk heb ik er geen woorden voor.

Ik hoop dat jullie wens alsnog vervuld mag worden. Wens jullie heel erg veel geluk. En spui maar lekker hier!

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Meid wat een pech zeg!!! lekker ff balen! Ik hoop voor jullie dat snel mag lukken!!!!!heeeel veeel sterkte!

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik wilde je alleen maar even een knuffel geven, ik weet hoe het voelt...
    Maar geef de hoop nog niet op hoor!!!!

10. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    Zelf kan ik me niet in denken hoe het moet zijn om al zo lang een onvervulde kinderwens te hebben, maar ik kan het wel begrijpen hoe enorm zwaar traject het is en zeker zo nog zonder resultaat!

Natuurlijk vreet het aan je met al die baby's in je omgeving, je gunt het iedereen maar jezelf op dit moment meer, en dat is helemaal terecht!

ik vind het super knap dat je het al 5 jaar volhoud, want het moet toch echt wel een aanslag zijn op je lichaam en geest!

en dat mensen zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn is echot onzin! alsof je lichaam daar op reageert ofzo, zwanger worden doe nog steeds met een eitje en zaadje, niet met je hersenen! laat ze maar lullen, ze weten niet waar ze het over hebben!

ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel!

ik denk/hoop/duim/bid voor jouw en andere meiden waarbij zwanger worden niet vanzelfsprekend is!

11. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Als eerste even een dikke knuffel!

Ik snap je erg goed..zeker de vervelende opmerkingen van anderen 'laat het los, dan komt het van zelf', 'je bent er teveel mee bezig'.
    Allemaal vreselijk voor je om te horen en erg kortzichtig van de anderen om dat zo te zeggen. Het geeft aan dat ze totaal niet weten wat jij allemaal voelt.

Wat een ontzettend diep respect heb ik voor je, wat betreft het wachten en mar bezig blijven met de mmm. Heel bijzonder dat je zo een doorzettingsvermogen hebt! Je mag echt heel trots zijn op jezelf (al voelt het zeker niet zo!)

Ik vind het knap dat je hier even je verdriet komt delen en even je hart lucht!
    Blijf dat ook veel doen..het is belangrijk voor je! Dan voel je je misschien iets minder alleen!

Je schrijft er is weer even wat meer hoop....ik duim met je mee...
    Nogmaals, dikke knuffel....

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.883
    2.883
    113
    Noord-Holland
    Knuffel voor jou!
    Hoe herkenbaar en hoe moeilijk is het... en toch leeft er ergens nog de hoop - al is het maar een sprankje - om op een dag ook zwanger te zijn, moeder te worden.. en hopelijk komt die dag snel, ook voor jou!

13. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Ik wil je heel veel succes wensen! Ik denk dat mensen zo reageren om je proberen te helpen, omdat ze niet beter weten hoe ze kunnen helpen, denk dat het goed bedoeld is, neemt niet weg dat het pijnlijk blijft.
    Kop op meid, wie weet wat er voor jullie in de toekomst is weggelegd!

14. HopeFaith

Harstikke bedankt voor jullie lieve woorden!!

Deel Deze Pagina