Hoiii wil ff me verhaal kwijt snap er niks van had denk ik afgelopen vrijdag me innesteling vandaag verlies ik bloedprop(sorry voor onsmakelijke) maar had pas donderdag ongesteld moete worden .zijn er mense die ook dit hebbe gehad en toch zwanger zijn .. voel me wel misselijk duizelig enzo
ja het blijft lastig, innesteling heb je die gevoelt of zwangerschapstest gedaan ?? zoniet dan weet je namelijk nooit dat het een innesteling is geweest. het gaat heel vaak fout bij de innesteling daarom zeggen ze ook dat je beste pas kan testen op je nod
Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Al lang gestopt met de pil? Innesteling merk je vaker niet dan wel en hoeft absoluut niet gepaard te gaan met bloed. Die bloeding van vandaag zou een voorbode van je menstruatie kunnen zijn. Of toch een innesteling. Het is gewoon afwachten of je menstruatie nu doorzet.
Inderdaad, het kan zijn dat je cyclus nu wat korter is en je menstruatie is begonnen. Hopelijk zet het bloedverlies niet door, dan kan je eind deze week testen. Succes!