Hoi Hoi Heb voor mijn lieve dochter 2 miskramen gehad en 3 maanden geleden weer een en ben nu weer zwanger maar zo bang Ben nu pas 5 weken en weet helaas dat het ook snel weer mis kan gaan en heb sinds gisteren lichte krampjes gelukkig nog geen bloed want dan begint de nachtmerrie weer van voor af aan. Hoop zo dat dit gewoon al het groeien van m n baarmoeder is! Bij mijn dochter voelde ik tot ik 6 weken was niks toen kwam de bandenpijn pas. Maar wat ik nu voel is net alsof ik weer ongesteld ga worden pffff word er gek van. Moest het effe kwijt!
zwanger zijn kan ooooh zo leuk zijn maar ook wat een onzekerheid he... Niet te druk maken meis, net wat je zelf zegt, zolang er geen bloed is, zit je kleine wondertje goed. Ik wens je een hele fijne zorgeloze zwangerschap toe
Ik begrijp dat het je onzeker maakt. Maar die krampjes zijn heel normaal hoor, die heb ik nog heel lang gehad. En iedere zwangerschap is anders, dus dat je dat niet bij je dochter had betekent niet dat het nu een slecht teken is.
Heel herkenbaar.. bij elk krampje rende ik naar het toilet. Als je eenmaal een MK hebt gehad, is het zo moeilijk om in de eerste weken te genieten. De krampjes horen er echt bij! Ik had er ook vaak darmkrampen bij en die konden er best heftig aan toe gaan. Dit had ik ook vaak voor mijn menstruatie. En nu heb ik nog steeds krampjes, maar na 3 echo's krijg ik steeds meer vertrouwen en begin ik zo waar in te geloven dat dit een blijvertje is. Veel succes de komende weken! Probeer -hoe moeilijk ook- een beetje te genieten.
Ook bij mij waren er die krampen net alsof je ongesteld gaat worden. En bij ons is het goed gegaan, ze zeggen dat t erbij hoort. Hopelijk krijg je over een paar weken een mooi echo!