Ongelooflijk dit. Ronde 19. Clomid Ronde 1. En vandaag eindelijk een positieve ovu test. Man komt laat thuis. Ik maak het vast gezellig. Hij gaat op bed liggen, ik begin vast oraal bij hem. 3 minuten later is er al vuurwerk. In mn mond... Ik huilend naar beneden, uitgespuugd in een glas. Opgezogen met een spuitje en zelf ingebracht. Het liep er gelijk weer uit....Nu maar hopen... Morgen zien we elkaar niet dus dit was de enige kans voor ronde 19... Ik ben echt in shock, verdrietig en eigenlijk ook wel boos. Heeft het zin om het straks nog een keer gezellig te maken? Iemand advies of tips?
Straks heeft weinig zin. Ligt een beetje aan de kwaliteit van het zaad. Helaas ben ik bang dat vanavond in de soep is gelopen. Enzymen in het speeksel doden veel van het zaad. Je hebt overmorgen een kansje, als je ei na 48 uur springt. Na een positieve test springt het ei tussen de 24 en 48 uur. Dus het kan nog...
Aaah shit zeg meis. Begrijp dat je boos bent. Weer een gemiste kans zou je denken. Wel goed dat je meteen zelf heb gehandeld. Hopen dat het zin heeft gehad.. en ik zou als het kan gewoon weer vrijen zodra het mogelijk is. You never no. Beter te veel als te weinig denk ik..Zeker bij zo een situatie als deze.. probeer het straks nog even gezellig. Mijn zus is zwanger geraakt met 2x op een dag vrijen in der vruchtbare dagen xx
Heb met je te doen meid.. zie je elkaar morgen helemaal niet of alleen de avond niet? Want ik zou het als het kan uitstellen tot morgenochtend en dan overmorgenochtend weer. Dan heb je in mijn ogen nog volop kansen.
Man heeft morgen avond zn afspraken verzet. Ik ben weer een beetje gekalmeerd. Morgen avond een nieuwe kans. Hopen dat dat voldoende is.
Hij heeft gelukkig al zn afspraken voor morgenavond verzet. Is dan morgen ochtend of morgenavond het beste denk je?
@Moanaa Ik heb geen idee, ik heb geen ervaring met ovulatietesten! Doe waar je jezelf het prettigst bij voelt. Succes meis!
Kan me voorstellen dat je gefrustreerd en boos bent! Ik zou persoonlijk voor morgenochtend gaan, al heb ik geen ervaring met ovulatietesten maar ik zou eerder bang zijn om te laat te zijn dan te vroeg (had het vanavond ook nog wel een keer geprobeerd als er geen andere optie was). Ik weet niet of er een reden is om aan te nemen dat zijn zaad niet goed is maar het is echt niet zo dat je "alleen maar" zwanger wordt als er een dag tussen zit. Ik ben juist zwanger geworden in de ronde dat we het veel vaker hebben gedaan en mijn neefje is verwekt door minimaal 2x per dag.
Ik blijf ook bij mijn eerdere advies van morgenochtend én overmorgenochtend. Bijkomend voordeel. Ochtend zaad schijnt sneller te zwemmen .
Dank jullie wel voor het advies. Ik hoop zo dat deze ronde niet voor niks is geweest. Er word hier iig niet meer ge...........
Jeetje daar zou ik ook behoorlijk boos om worden... Mijn eerste zwangerschap ook door middel van ovulatie testen gelukt... op de dag van de positieve test geklust en ook de dag erna en de dag daarna... Ik zou me niet te veel vasthouden aan een dag ertussen.. de ovulatie test geeft aan dat je ei binnen 24 tot 48 uur zal springen.. dus vandaag en morgen nog genoeg kansen !! En indd dan maar geen voorpleziertje voor manlief!
Oohh zo herkenbaar.. Wij zijn er alleen nog niet zo lang mee bezig.. maar het kwam ook op de verkeerde plek ...! Ik zou het gewoon ook nog gezellig maken... baat het niet schaad het niet.. knuffel..
Ik zou woest zijn. Vind het echt onacceptabel. Jij ondergaat een medische behandeling en hij is niet in staat om het een beetje'professioneel'aan te pakken. Kansen zijn wel echt heel sterk verminderd helaas ben ik bang morgen. Vast in de stemming brengen zou ik sowieso niet meer doen. Hij kan beter jou in de stemming brengen. Dat heeft nut, verbetert de kansen
Eisprong is gister al geweest.. Uiteindelijk is het nu zo gegaan: 23 juni: gezellig gemaakt 24 juni: 25 juni: gezellig gemaakt 26 juni: 27 juni: positieve ovulatietest (ochtend) 28 juni: om 5.00 in de ochtend met 'halve lading' 'gezellig' gemaakt en eisprong heeft plaatsgevonden. Nu dus 1dpo. Ik hoop dat het voldoende is geweest maar ik ga er vanuit dat ik weer op rood mag deze maand. Ik was flink overstuur maar inmiddels wel weer afgekoeld. Wat denk jij van mn kansen met dit schematje?
Woest zijn?! Mag toch aannemen dat hij heus niet heeft gedacht "laat ik dr even de bek vol spuiten" (heel grof gezegd weet ik). TS zit in een zwaar traject maar haar partner ook en hij zal dus zeker ook de druk ervaren en een zaadlozing kan heel ineens komen. Ik begrijp dat het heel vervelend is maar woest worden lijkt me absoluut niet de juiste reactie. Je gaat dit proces samen door en moet elkaar juist steunen. Ook op de moeilijke momenten. Hij zal vast net zo hebben gebaald als TS. En TS is het zaad van je partner wel eens getest? Want als hij gewoon goed zaad heeft zijn je kansen echt niet "drastisch gedaald" hoor. Geef de moed nog niet op !
Heel eerlijk? Kansen zijn klein. 25ste kan in theorie iets doen maar kleine kans.en minder dan twaalf uur na vorige zaadlozing op 28ste heeft ook kleine kans, maar is beide niet onmogelijk Sorry meid. Ik zou eens even goed met hem praten en een 'plan' voor volgende maand maken
nou nou nou sorry hoor.. los van dat men bezig is met zwanger worden moet het ook leuk blijven we kunnen de mannen niet alleen gebruiken voor hun sperma en daarna weg ermee. Waarom boos worden als hij klaar is gekomen van oraal seks.. Het is frustrerend als je zo lang bezig bent dat begrijp ik maar give the guy a break zeg. Belachelijk
En topicstarter maak je geen zorgen wanneer het jouw tijd is dan gebeurd het ( ik weet dat we dit allemaal niet willen horen maar het is wel zo).. ik ken vrouwen die zwanger raken door 1 x seks per maand.. of door de pil heen of perongeluk.... de 1 drinkt iedere week en rookt en raakt alsnog zwanger. Het stressen er om heen zal het proces niet vergemakkelijken ik ben nog ''maar'' 6 maanden bezig en na 3 maanden was ik al gefrustreerd maar heb gelukkig heel snel kunnen accepteren als het komt dan komt het. Hoop dat je niet boos word door dat ik dit zeg maar hoop dat je er wat aan hebt
Hier ga ik even niet op antwoorden, jakkes.... "wanneer het jou tijd is dan gebeurt het?" Maw bij vrouwen waarbij het echt niet lukt, die hebben gewoon niet "hun tijd?" Duidelijk dat je nog maar 6mnd bezig bent. Al die medicatie, hormonen en behandelingen dan ook maar in de prullenbak gooien, want die maken geen verschil? We moeten gewoon wachten op "onze tijd"? Denk toch eens na joh. Zeg dan niks als je niks fatsoenlijks kan bijbrengen. Ts dikke knuffel. Hij zal het niet expres hebben gedaan. Je hebt goed gehandeld, en goed dat jullie de volgende dag nogmaals hebben gepakt. Je kan het niet meer veranderen, hopelijk is het genoeg geweest voor jullie!