Kan iemand mij helpen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sam86, May 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik wist niet hoe ik het anders neer moest zetten, maar het komt op het volgende neer.

Ik ben 10 februari voor het laatst "echt" ongesteld geweest. Om precies te zijn 20 lange ongi dagen! Daarna ben ik 20 dagen overtijd geweest. De 2 cyclussen daarna waren nog erger. De eerste heb ik alleen maar oud bloed verloren. Nu ben ik gister weer begonnen maar ik heb 1 propje oud bloed verloren en verder niks.

Nou moet ik wel toegeven dat ik na 10 februari echt de raarste klachten heb. Veel dromen over positieve testen. Last van m'n borsten rare tintelingen in mijn buik. Nu 13 weken na 10 februari is mijn vriend opgevallen dat mijn borsten echt groter zijn en dat ik een buikje krijg.

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik er in februari op los heb getest :)
    Alle testen waren negatief. Sindsdien heb ik niet meer getest, omdat ik al zovaak een miskraam heb gehad. Ook ben ik hier weg gegaan, omdat ik er even genoeg van had, maarrrr nu heb ik jullie hulp echt nodig, want ik weet gewoon niet meer wat ik hiervan moet denken!

Groetjes Sam

2. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Tja meis, ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat je een testje moet wagen.. Alleen de test kan je zekerheid geven! :)

Ik hoop dat het raak is voor je! :D

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Ja, maar zoals zovelen hier durf ik niet meer zo goed. Al die negatieve testen... Ik heb er net 3 besteld en ik wacht even af. Ik zeg al 2 maanden tegen mezelf. Ik wacht nog 1 maand even m'n cyclus afwachten. Misschien is het inderdaad toch tijd om maar weer eens te testen :D

4. mink

mink Fanatiek lid

Nov 22, 2007
    1,996
    0
    0
    hey hoi,

Toch maar een testje doen. Dan weet je het zeker en anders even naar de ha om bloed te prikken. Dan heb je de meeste zekerheid :)

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    ha wilt geen bloed prikken. Die zegt dat ik gewoon moet afwachten omdat ik PCOS heb, maar ondanks dat heb ik wel een regelmatige cyclus... Daarom gingen bij mij ook de alarmbellen rinkelen. Het zou toch zo makkelijk zijn als een ha naar je luisterd...

6. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik snap dat je het testen niet meer aandurft, maar als je niet zwanger bent komt die teleurstelling toch wel.. Dus ik zou echt even een testje wagen! :) Stel dat hij nu wel posi is! :) En anders wat lieve Mink zegt, even naar de HA gaan! :D

Succes meis!

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    na meer dan een jaar hoop ik echt op een posi test en dat het echt al vanaf 10 februari is! Alle miskramen zijn voor de 5de week geweest...
    Morgen dan maar testen als ik ze binnen heb...

8. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Tuurlijk meis, gewoon een testje wagen!

En als je het niet vertrouwt en de HA wil je niet doorsturen, zou ik lekker overstappen naar een ander! Zeker als je al een jaar bezig bent! :) Ik ben pas 7 maanden bezig en mag nu ook naar een gyn, ben blij dat mijn dokter wel meteen actie onderneemt! Dus ze zijn er wel hoor! :)

Houd moed! :D En hou je ons op de hoogte?

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    ja natuurlijk laat ik wat horen als ik meer weet. Heb er alleen een hard hoofd in. Volgens mij gaat het deze maand wel doorzetten:s

10. Ben het helemaal met Linda's antwoord eens. Als je HA niets voor je wilt doen, zou ik ook voor een andere dokter kijken. Je wilt toch serieus genomen worden!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sam, ik zou idd echt alle moed bijelkaar rapen en toch nog een keertje een test doen.
    Is het antwoord dan nog onduidelijk dan idd eens vragen bij een andere HA.
    Succes en ik hoop en duim voor je dat je test positief zal zijn.

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik hoop voor je dat de test goed uitpakt.
    Heb je ook zwangerschapssymptomen of dat niet?

zal in ieder geval heel hard voor je duimen.

Share This Page