Wie herkent deze 'kwaaltjes' . Ik heb sinds gisteren s avonds als ik tot stilstand kom, zon last van mijn benen. Voelt zeurderig en zwaar. Zomaar uit t niets, heb niet gesport of zo. Ook sinds 4 dpo steken in mijn onderbuik trekkend naar mijn lies. Vooral met zitten of lopen. Wie herkent dit als zwangerschapskwaal? Ben even benieuwd! Alvast bedankt voor jullie reacties!
Tja het probleem van die kwalen is dat ze zowel op een zwangerschap als op een naderende ongi kan wijzen... Naar maar waar
Lizzie ik weet het, heb al vaker wat gevoeld in vorige cyclussen en dat leidde elke keet tot een ongi. Zocht alleen wat herkenning voor de positieve gedachten zeg maar hihi! Thx by the way voor je reactie
Ik ook! Aan de andere kant ook leuk!! Tja niemand heeft gezegd dat zwanger worden zo gepiept is he? Lijkt wel een topsport. Zoveel uren per dag ermee bezig
Ik ook! Aan de andere kant ook leuk!! Tja niemand heeft gezegd dat zwanger worden zo gepiept is he? Lijkt wel een topsport. Zoveel uren per dag ermee bezig
Op het moment dat ik zwanger was, had ik, terwijl ik nooit last heb van ongesteldheidspijntjes, spierpijn vanuit mijn liezen die uitstraalde naar mijn bovenbenen. Hopelijk betekent dit voor jou dan ook iets goeds.