Ik heb mijn bloedonderzoek van vorige week terug: Progesteronwaarde van 22. Dit is niet echt hoog hè?! Ho moet ik dit zien? Reden om me zorgen te maken?
Dit is idd niet zo hoog. Bij mijn eerste heb ik na de derde ronde met puregon gevraagd of ze mijn progestron weer eens konden teste. Uitslag was 22 dus erg hoopvol waren ik en de gyn niet, maar die ronde ben ik toch echt wel zwanger geworden. Daar was zij ook wel een beetje verbaasd over, maar het kan dus wel. Ik zou even met je gyn bellen, want hier kunnen ze wel bij helpen.
toen we probeerde zwanger te worden van mijn dochtertje liep ik net 1 maand bij de gyn omdat mijn cyclus veel te lang was en heb ik ook na de eisprong op progesteron moeten prikken en de uitslag was toen ook 22 en toen ik belde voor de uitslag kon ik gelijk een afspraak maken voor de eerste echo want ik bleek zwanger te zijn.
Ah het kan dus wel maar ik zal ook even bellen want ben ook nog steeds niet ongesteld. Dus beetje hetzelfde verhaal hier. Alleen de urinetesten blijven ook negatief dus denk niet meer dat ik zwanger ben. Zo irritant dit. Maar dank voor je reactie, jij had dus hetzelfde als ik eigenlijk! Waren jouw urinetesten wel positief?
Ik had 24 en de gyn zei prima, moest minimaal 16 zijn. Ze zei ook dat ze de piek proberen te prikken, maar als ze net een dag eerder of later zijn kon dat veel lager zijn.
Vanaf 30 is een goede eisprong, onder de 30 is de kans niet groot op een goede eisprong en dus een potentiële zwangerschap. M'n progesteron was altijd 52, 5 dagen na ei. Wanneer is er geprikt meis?
Is wel laag ik heb wel een goede eisprong maar daarna zakt het zo snel dat zwangerschappen geen kans hadden en eindigde in miskramen....nu met utrogestan deze zwangerschap en heb een kloppend hartje mogen zien.... zou het echt goed overleggen met je arts.
Is wel raar dat de Gyn dan zo'n lage waarde bij mij als goede eisprong heeft aangemerkt. Al vermoed ik dat het nu wel meer zal zijn. Inmiddels is mijn lf ookw at langer, maar toch vind ik het vreemd. Zou toch overal hetzelfde aangehouden moeten worden.