Zwanger worden zonder menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mel1989, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

de titel zegt het eigenlijk al..

even in het kort mijn verhaal..mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen..
    na heel wat tegenslagen hebben we besloten om even uit de mmm te stappen en een pauze van een jaar in te lassen..
    nu is het zwanger worden niet uit mijn hoofd,maar ik ben er wel veel en veel minder mee bezig..ongesteld worden doe ik niet uit mezelf dus zwanger worden ook niet lijkt me..

toch voel ik me nu anders als anders..lage buik/rug pijn..heeel snel moe en trek in raar voedsel..
    geen pijnlijke borsten of misselijk..

zou ik toch zwanger kunnen zijn??
    ik durf niet te testen bang voor de teleurstelling, en te bedenken dat er in het ziekenhuis is verteld dat de kans op een kindje op de ''natuurlijke'' manier heeel erg klein is..het laat me niet los..zouden er wonderen bestaan??

liefs mel1989

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Laten we altijd hopen dat er nog wonderen bestaan ;)

Ik weet niet wat voor n proces de mmm heeft mbt hormonen enzo, dus het kan zijn dat je lichaam daar nog op reageerd door alles nog te verwerken?

En als deze symptomen nog aanhouden een aantal dagen toch misschien een testje er tegen aan gooien?

Ik vindt het sowieso een hele dappere keuze dat jullie er nu voor hebben gekozen om even een "pauze" in te lassen.
    Lijkt me een moeilijke beslissing..
    Dikke knuffel meis

3. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Het zou kunnen als je toch een eisprong hebt gehad....

En de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Hoop voor je dat het raak is!!!

Suc6 met wachten/testen enzo

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Het zou kunnen. Zie in je handtekening dat er pcos is geconstateerd bij jou. Dan zou het toch kunnen dat je een keertje stiekem een eisprong hebt gehad.

Ik weet niet hoe lang je nu al met dit gevoel rondloopt. Maar zou zeker binnenkort even gaan testen.

5. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reactie's..

@ El1983: Het zouden mjn hormonen misschien nog kunnen zijn..maar ik voel me al een langere tijd ''goed'' ik heb aardig wat hormonen geslikt/gespoten ik heb me bedacht nog een weekje aan te kijken en dan te testen..

@xelina.. Dank je wel, die onzkerheid is killing!!!

@wbm dat gevoel is nu een weekje ongeveer misschien iets langer, mijn vriend en ik hebben ook regelmatig gemeenschap dus terug rekenen kunnen we niet..
    We moeten gewoon afwachten..

het liefst zou ik nu al willen testen, maar de angst en onzekerheid weerhoudt me ervan..

liefs mel1989

6. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik zou als ik jou was volgende week testen. Dan heb je 2 weken na het begin van dat gevoel getest, en heb je de grootste kans dat je een realistisch beeld hebt. Als je niet kunt wachten zou ik een vroege test halen. Maar als ik jou was zou ik niet te lang wachten met testen, als je namelijk wel zwanger bent is het wel belangrijk om dat te weten.

7. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Mel 1989; de wonderen zijn de wereld nog niet uit...vertrouw daar maar op!
    Ik wil mijn ervaring met je delen; niet exact dezelfde situatie maar t zou zo maar is ook voor jou kunnen gelden.
    Ik was 10 maanden gestopt met de pil en geen menstruatie en liep intussen al in t ziekenhuis voor onderzoeken. Bijna ging ik pillen slikken om mn menstruatie op te wekken, maar voor de zekerheid meest ik eerst een zw.testje doen...positief! Ik wist niet wat ik moest denken, zo niet verwacht! Geen menstruatie, wel zwanger. Helaas is t bij mij mis gegaan, maar t kan dus zeker! Met pco verminderde kans op eisprong, maar wel een kans..daarom zou ik morgen lekker een testje doen om mogelijke onzekerheid weg te nemen (wie weet test je positief) en zo niet dan kan je het over een week of 2 nog is doen als bijv. de symptomen aanhouden!

Hoop voor je dat je veel mazzel hebt, duim voor je want eet hoe killing t is niet te weten waar je aan toe bent!

Succes

8. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Ik zou het een paar dagen aankijken en als je gevoel hetzelfde blijft dan toch maar een testje doen.
    In ieder geval veel succes!!!

9. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel..ik heb net toch maar een testje gehaald en ben van plan morgenochtend te testen..

Ik hoop het zooo...het is zo gewenst en ontzettend welkom..

Liefs mel1989

10. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    laat het even weten als je getest hebt. Ben nu toch wel nieuwsgierig.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Spannend hoor! Zou wel heel bijzonder zijn zeg :)

12. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @mel. spannend! mijn duimen draaien voor je!

13. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik ben de eerste keer zonder menstruatie zwanger geworden! Is een miskraam geworden maar dat had een heel andere reden....
    Ik snap je angst echt heel goed om te testen zeker omdat je zo'n kleine kans hebt maar aan de andere kant ben je dan ook van je onzekerheid af..... Ik ga echt voor je duimen meid! Dat er nog maar een wonderkindje op deze wereld mag komen :D

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dat wonderen bestaan weet ik wel zeker. Ik ken een aantal mensen die na een ivf/icsi behandeling nu ineens spontaan zwanger zijn van de tweede.

Ik hoop zo dat dit wonder ook voor jou is weg gelegd.

15. Rianne86

Rianne86 Actief lid

11 jul 2011
    114
    1
    0
    O wat spannend zeg, heb je onder tussen al een test gedaan?
    Mijn duimen draaien mee!!!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Oh spannend!!

17. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Mijn duimen draaien voor jullie!

18. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden..

Net even eeen testje gedaan, maar deze is nagatief..
    Volgende week test ik nog een keer, en als deze weer negatief is mag ik langs komen bij mijn ha..

Toch bedankt voor jullie reacties
    Liefs mel

19. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wat jammer dat de test negatief was. Hopelijk is die volgende week wel positief.

Succes ermee!

20. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden hier ben ik nog een keer..

ik heb nog niet opnieuw getest..
    ik heb een dag na mijn test vorige week 3 dagen een beetje
    bruine afscheiding gehad, gister viel het me op dat ik erg veel afscheiding had..en toen ik gisteravond in bad ging vond ik in mijn slipje ecjt een klodder slijm (sorryyy) wat zou dit kunnen betekenen??

liefs mel1989

Deel Deze Pagina