Ik weet niet of ik het in de goede topic zet. Maar ik heb een vraagje. Zoals jullie misschien wel gelezen hebben zijn mijn man en ik al een tijdje bezig om zwanger te raken. Ik ben bezig met de clomid kuur en heb al een aantal pregnylspuitjes gehad. Mijn nod is sinds ik met die kuur bezig ben heel erg regelmatig geworden. Gisteren had ik mijn nod moeten krijgen, dat dacht ik ook want ik veegde wat slijm af met lichtroze bloed. Normaal gesproken moet ik smorgens gewoon mijn menstruatie krijgen dan heb ik gewoon helderrood bloed. Alleen het zet niet door. Ik zit dus echt met een vraag van zal ik zwanger kunnen zijn of krijg ik vandaag toch mijn nod.
Hoi Chantal, Het zou fantastisch zijn voor jullie als het raak is! Maar ik zou toch nog een paar dagen afwachten en dan een testje doen: je lichaam speelt soms een raar spelletje met je. groetjes
ik zou idd ook nog even een paar dagen aankijken en mocht het dan nog niet doorzetten evt een testje doen wanneer is je laatste pregnylspuit geweest? die kan een zw test beinvloeden.
Mijn laatste pregnylspuit was gisteren 2 weken geleden. Ja ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar dit is zo vreemd. Vanmiddag heb ik een telefonische afspraak met mijn gyn, ik heb afgelopen woensdag bloed moeten prikken, om te kijken of ik een goeie eisprong heb gehad. Dus ik zal vragen wat ik het beste kan doen.
oke als die 2 weken geleden is kan het voor de test geen kwaad meer ik zou gewoon nog even wachten en anders een test doen hopelijk ben je zwanger en is het een innestelingsbloeding geweest
Ik hoop het ook Ik heb wel menstruatie klachten, dat is dan wel weer wat minder. Afwachten dus allemaal.
Nou ik zit hier helemaal te balen, ik heb net mijn nod gekregen Ik baal zo erg verschrikkelijk. Nou op naar de 4e ronde clomid.