Geen eisprong nu Clomid ..

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiimberleeyy, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    Goedemiddag,

Ik heb al gekeken op de site naar vergelijkbare verhalen, maar er staan er zoveel op (dat ik het niet gevonden heb) dus heb een nieuw onderwerp aangemaakt, hoop dat misschien iemand een antwoord heeft op mijn vraag/vragen:

Ik heb al een enige tijd een onregelmatige cyclus en ben er nu achter gekomen bij de HA dat ik geen eisprong heb nu heb ik tabletjes gekregen van de HA Orgametril Lynestrenol 5mg (is om mijn menstruatie op te wekken, en slik ik nu 2 dagen) ik moet nu wachten tot ik ongesteld ben en dan moet ik op dag 5 beginnen met Clomid die stimuleert mijn eisprong en op dag 11/12/13 moeten wij flink klussen vertelde de HA ons, maar zijn er hier meer meiden die ook Clomid gebruikt hebben of het nog gebruiken en erdoor zwanger zijn geraakt? zoja hoe snel na Clomid slikken?

Mijn angst is omdat ik geen eisprong heb dat ik ook nooit kinderen zal kunnen krijgen, en dat idee vindt ik niet prettig en zit er erg over te piekeren! :(

Groetjes Kim

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Er zijn hier best wat succesverhalen te vinden! Er zijn veel topics over Clomid en andere behandelingen in het MMM-clubs subforum. Ik denk dat je daar wel vindt wat je zoekt, er is ook één specifiek topic over succesverhalen met Clomid!

Ik begin overmorgen pas met Clomid dus ik kan je nog niets vertellen :p

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#3 TempusFugit, Apr 17, 2013
    Last edited by a moderator: Apr 17, 2013
  4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    okeee ik zal daar eventjes tussen kijken, in ieder geval bedankt voor de informatie/tips! :)

5. Ior

Ior Niet meer actief

Heey,
    wat rot dat je aan de clomid moet :(
    maar niet via de gyn? En geen echo's?
    Ik ben zwanger geworden dmv clomid, omdat Ik ook (bijna) geen eisprong had.
    Maar dit ging via de gyn, met veel controles.
    Je weet namelijk niet hoe je lichaam reageert op de medicijnen... Het kan zijn dat je lichaam te hevig reageert en dat je dan veel eitjes hebt, of je lichaam reageert er niet op...

Oh.... En om je op te fleuren, Ik ben zwanger geworden na de 1e ronde clomid. :)
    Heel veel succes meid. Hopelijk ben je snel zwanger

6. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meid

in ieder geval veel succes met clomid! bij mij heeft clomid 5 jaar geleden heel goed zijn werk gedaan en had ik steeds mooie eisprong (wel niet zozeer op dag 14...)

ik zou in ieder geval regelmatig klussen (om de dag bijvoorbeeld) zodat je een eitje niet kan missen... mijn cyclus was gemiddeld 35 dagen met clomid
    (ik denk dat je nog niet gevolgd gaat worden met echo's als ik je uitleg goed begrijp...)

succes en hopelijk snel een positieve test!

7. EllenZ

EllenZ Lid

Feb 20, 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier een succesverhaal. Vorige maand zijn we voor het eerst begonnen met clomid en met resultaat.:D Ik wil je veel succes toewensen, hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben.

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ben nu in de 4e ronde met clomid beland, maar ik heb nog maar 1 ronde met eisprong gehad.
    50mg sloeg niet aan en de eerste ronde 100mg werd verpest door een cyste ;) afgelopen ronde wel een prima eisprong gehad! Dus nu vol goede moed weer verder!

Ik raad je wel aan om langer door te klussen dan dag 14.. Je eisprong kan namelijk wat later zijn (bij mij dag 18 vorige keer) en zou zonde zijn als je je eitje mist!

9. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Hoi,
    Nou hier ook eerste ronde clomid. Nu dus wachten op eisprong.
    Ben heel benieuwd. Kijk dus gezellig hier mee met jullie.
    Hier trouwens wel onder strenge controle van gyn. Morgen al de eerste meting. Ben benieuwd of ze wat zien. Ik hoop het zo! Ben er behoorlijk zenuwachtig voor.

Share This Page