Clomid en Utrogestan terug naar apotheek?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Liefschaapje, Apr 25, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,076
    409
    83
    Ergens!
    Hoi dames,

Wij zijn in verwachting met dank aan clomid en utro! Ik ben onverklaarbaar minder vruchtbaar en dit was (icm met pregnyl) wat wij nodig hadden.
    Hierna zijn we compleet, als alles goed mag gaan. Wat hebben jullie gedaan met de restanten clomid en utro? Terug naar de apotheek met een week of 12? Zag ergens een oproepje dat iemand clomid zocht. Maarja ik ben natuurlijk geen dokter dus durf dat eigenlijk ook niet zomaar door te schuiven. Of ben ik dan heel egoïstisch? Want iemand die ook onverklaarbaar onverminderd vruchtbaar is wil je natuurlijk ook wel heel graag helpen.

Gewoon benieuwd wat jullie ermee gedaan hebben/zouden doen.

2. lynole

lynole Fanatiek lid

Nov 22, 2014
    1,433
    587
    113
    Female
    Ik heb mijn overgebleven medicatie doorgeschoven naar iemand die in het traject zat en het zelf moest betalen.

Bij de apotheek wordt het vernietigd en dat vindt ik zonde

3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Momenteel kan je sowieso niks inleveren bij de apotheek....

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Wij konden overgebleven medicatie op de fertiliteitsafdeling inleveren, waar we onder behandeling waren. Zij bewaarden dat voor mensen die hun behandeling zelf moesten betalen of ze gebruikten het voor noodgevallen. Als je het naar de apotheek brengt, wordt het vernietigd.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Clomid zou ik idd teruggeven omdat ik geen voorstander ben van eigroei meds op "eigen houtje" gebruiken.
    Maar utro zou ik wel doorgeven aan iemand anders (ik ken wel iemand die het kan gebruiken ;)).

sejh1988 likes this.
  6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Boven jouw topic is iemand op zoek naar utro .
    Wellicht aan diegene sturen?
    Gefeliciteerd met jouw zwangerschap

7. Eeda

Eeda Nieuw lid

Apr 29, 2020
    1
    0
    1
    Female
    Hi,

vandaag nog met de huisarts gesproken en gevraagd of ik het kon krijgen, omdat ik moeilijk vruchtbaar word. Helaas niet gekregen. Is het mogelijk om de restanten Utro van jou over te nemen?

Share This Page