Spontane eisprong met decapeptyl en menopur?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wilma24, Aug 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op dag 11 van de menopur. Spuit ook nog steeds decapeptyl. Gisteren had ik ineens van dat rekbaar slijm op mijn toiletpapier. Daarop volgt over het algemeen een eisprong. Maar dat moet toch niet kunnen? Vrijdag had ik 2 follikels van 11 en 13 mm. Zou het kunnen dat er spontaan iets springt? Iemand ervaring?

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Hoi Wilma,

Ik had hetzelfde met de Gonal-F. Volgens de fert assistent komt dit doordat er eitjes geproduceerd worden maar betekent het niet dat de eisprong volgt. Dat wordt goed tegengehouden door de decapeptyl.

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Ik heb net mijn punctie gehad en had ook al dagen vruchtbaar slijm, er zaten15 eicellen, dus ze waren niet gesprongen. Ik gebruikte ook deca. Sterkte morgen, hopen op toch veel eitjes?

4. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie reactie. Dat stelt me gerust.

Eerlijk gezegd hoop ik op een iui met 2 eitjes. Of er moeten er ineens 10 zitten, maar dat geloof ik niet. Voor minder wil ik het eigenlijk niet doen. Misschien haal ik mijn hoop op iui uit een voorbeeld. Mijn beste vriendin is zwanger van een tweeling na iui met 2 eitjes. Mooi voorbeeld lijkt me. Klinkt misschien stom, maar op dit moment hebben zowel mijn man als ik een beter gevoel bij iui. Kan het niet echt verklaren. Morgen maar eerst afwachten wat we gaan vinden. Mag al om 9.00 uur dus hoef niet te lang te wachten.

Share This Page