Iemand hier ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NRR, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Hoi hoi,

Ik heb net met een Etos zwangerschapstest getest, hij was alleen negatief.
    Ik las alleen in de gebruiksaanwijzing dat hij uitgevoerd moet worden direct na het opvangen van de urine. Dit was dus niet het geval, was wel ochtend urine maar had het bewaard tot 12 uur vanaf 9 uur vanmorgen. Maakt dit heel veel uit? Of moet ik er maar gewoon van uit gaan dat ik ongesteld ga worden? Heb gisteren wel wat roze en bruin verloren (echt niet om over naar huis te schrijven zo weinig).

Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt :)

2. Lila

Lila Niet meer actief

Heb ik me ook al afgevraagd! Kheb ergens gelezen dat je het in een gesloten potje moet bewaren op een koele plek...
    Morgen nog eens testen zou ik zeggen, voor de eigen gemoedsrust! Succes :D

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Als je nog een test hebt zou ik nog even een nieuwe doen. Je hoeft niet per se met ochtenurine te testen als je maar zorgt dat je niet net geplast hebt of veel gedronken. Ik duim!

4. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ja! Het was dus niet afgesloten... En het stond op het toilet (het is daar wel koel en donker). Morgen inderdaad nog eens proberen, heb nog steeds een beetje hoop. Vind het wel erg spannend.. :)

5. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Dus ik kan het vanavond al proberen JeetjeB? Ben echt een muts hoor haha.. Durf het bijna niet.

6. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Ik zou er nu een testje tegenaan gooien...Maar dat zou ik doen, ben namelijk TE nieuwsgierig, hahaha...Maar even zonder dollen, dat kan gewoon hoor ;)

7. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Nou witter dan wit hoor haha, blijft menstruatie weg dan doe ik morgen nog wel een test. Anders hoop ik dat 'ie toch snel komt want dan kunnen we weer door naar de volgende ronde.

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Wacht 2 dagen; dan is je hcg ook gestegen zodat je het misschien kan zien.

Urine laten staan, beinvloed het wel; zeker open en 3 uur.

9. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Spannend allemaal...Dit is de eerste maand dat we voor een tweede kindje gaan en ik heb al 5 testen ertegenaan gegooid...Erg he? Zit nu op 4 dagen voor NOD. Tja, ik denk ook allemaal symptomen te voelen, maar dat kan ook zomaar de 'wens van de gedachte' zijn...Nou, ik hoop dat je snel positief mag testen...

Laat je het hier nog weten?

Foekje

10. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Zeker spannend! Ik ken het hoor heb echt veel getest afgelopen maanden. Dit is voor mij maand 4 en ook nog is de eerste keer dus heb ook geen idee wat ik kan verwachten dus inderdaad vind ik ook overal 'symptomen'. Nog 4 dagen volhouden jij haha, wie weet is het meteen raak, ga voor je duimen!

Ik laat het weten, ben benieuwd of ik hier snel een mooi fotootje kan plaatsen met 2 streepjes :)

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis; niet zoveel testen!

1. je test TOCH op nod weer.
    2. de kans dat je 1 van de weinigen bent die een vroege zwangerschap ziet op de test, is klein

Zonde van het geld en je gemoedsrust (want een witte test maakt je gespannen en dat is ook niet goed voor het kindje).

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Spannend allemaal he wachten duurt lang;) mag ik vragen welke je hebt gehad van etos ik heb vandaag ook getest met die van etos maar lijkt net dat daar een voor gedrukte streep staat.

13. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ja! Precies, ik heb die van 2 voor 9 nogwat, eigenmerk. Ik vind m persoonlijk niet fijn dus ga morgen voor kruidvat denk ik.

14. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Had ik ook al geen fijne test hoop voor jou dat kruidvat positief is;)

15. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Is op je NOD testen te vroeg? De kans is dan zeer aannemelijk dat je een test uitslag krijgt die klopt.
    Pregnancy Test Results for 14 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
    Of begrijp ik je verkeerd?

Deel Deze Pagina