lang bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door stiertje88, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Hoi,

Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil en heb en vrij regelmatige cyclus tussen 26-32 dagen. Nu heb ik de laatste 4 maanden steeds bruin bloedverlies voordat ik ongesteld wordt. Met 1 inlegkruisje kan ik de hele dag doen. Het begint zo'n 3 à 4 dagen na de eisprong en is er dan totdat mijn menstruatie begint. Dan ben ik nog zo'n 4 dagen ongesteld.

Kan dit kwaad? Heb ik nu minder kans om zwanger te raken? De fase tot mijn eisprong is trouwens 19-23 dagen en dan wordt ik ongeveer 9-12 dagen daarna ongesteld.

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Het maakt de kans niet minder op een zwangerschap. Wel zou ik je willen adviseren om even te overleggen met je huisarts. Misschien dat hij toch een keer een inwendig onderzoekje wil doen of een kweekje af wil nemen.

Groetjes Gea

3. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Dank je voor je reactie.
    Ik heb laatst een inwendig onderzoekje gehad en toen zag mijn baarmoedermond er goed uit.

Wat bedoel je precies met een kweekje? Voor het hpv-virus? (sorry, is allemaal beetje nieuw voor me)

Ik word er zelf in ieder geval heel onzeker van. Soms heb ik het idee dat het komt door een te laag progesteron. Of kan dat de oorzaak niet zijn?

Kan ik er verder zelf nog iets aan doen? Of zijn er nog andere oorzaken die ik uit kan sluiten?

Deel Deze Pagina