Wie van jullie kent er een (aantal)? Naar mijn gevoel waren er een aantal jaar geleden meer programma’s over dit onderwerp, maar tegenwoordig vind ik het letterlijk ver te zoeken..of kijk ik er overheen.. Hebben jullie nog leuke tips voor zwangerschap/ bevallings gerelateerde programma’s?
Niet over zwangerschap, maar de Netflix serie Babies over de ontwikkeling van babies vind ik heel tof.
Eerder had je op tlc one born every minute.. komt eens in de zoveel tijd wel weer terug op tv maar weet niet of het er nu op is? In mei iig nog niet
Niet echt over de zwangerschap maar toch wel een beetje. Ik geloof dat er een programma gaat komen met Maxime Meiland en haar zus. Zij gaan de babykamers inrichten ofzo. Ik weet niet wanneer dit op tv komt.
"Niets liever dan een kind" en "Ik wil een kind" Waarin mensen worden gevolgd met een kinderwens maar het niet "vanzelf" gaat.
Voor de bevalling durfde ik niks te kijken, maar nu vind ik het super leuk. Een paar maanden geleden had je bij TLC ook Emma Willis delivering babies of zoiets. Heel erg leuk om te zien. En idd One born every minute is ook geweldig. Misschien kan je het op Youtube vinden.
Ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap een gratis proefabonnement je genomen op D-Play, daar kun je TLC programma’s op terugkijken, zoals Emma Willis, Bevallen met..., One born every minute, A baby story. Ik zat ziek thuis en heb in die gratis 2 weken al die programma’s er doorheen gejast.