Programma: Baby te huur, wat vind jij?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwelgje2000, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    #1 zwelgje2000, 27 jul 2009
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
    Hoi meiden,

Heb gister Baby te huur gekeken, erg grappig om te zien en je te ergeren....!
    Maar wat ik mij nu afvroeg, zullen jullie je kindje voor zo'n programma opgeven?
    Ik denk het niet, zal haar niet eens kunnen missen ;)! Ik weet ook niet of ik met een gerust hart zal slapen als ze bij deze tieners is. Ik weet dat er een nanny bij is, maar toch...
    Wat zouden jullie doen?
    Ben benieuwd!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Absoluut niet... als ik zie wat er allemaal gebeurt, vind ik dat dus geen veilige plek voor mijn kind! Ik vind het eerlijk gezegd heel raar dat er ouders zijn die hun kind hiervoor 'uitlenen'. Bij wat oudere kids kan ik me er nog wel een voorstelling bij maken, (basisschoolleeftijd), alhoewel ik het ook dan niet zou doen. Maar baby's en peuters? Nee! Laat ze maar zo'n levensechte babypop die computergestuurd is, gebruiken...

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik vind t vreselijk, heb t ooit 1 of 2x gezien en kan er eigenlijk niet naar kijken. Snap niet dat je je kindjes daarvoor leent; je ziet soms echt dat die kleintjes zich niet fijn voelen. Naar hoor!

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik zou het ook nooit doen.....

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik zou hier nooit aan meedoen.
    Heb gisteren vor het eerst mijn dochter de hele dag naar een oppas gebracht. Een ervaren vrouw die zelf 3 kinderen heeft groot gebracht, maar nog vond ik het hardstikke moeilijk...
    En dan zou ik Jasmine bij onervaren tieners achterlaten?? Not!!! Ook al is er nog zo'n ervaren nanny bij...

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Nee, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt!

7. Iwish

Iwish Niet meer actief

Ik moet er niet aandenken! Zag laatst een voorstukje van dat programma.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Echt nooit! Ik kan Milan sowieso al niet zo lang missen (hij is nog niet eens ooit bij opa en oma wezen logeren ;)), maar anders zou ik 't ook echt niet doen hoor.

Gisteren heb ik toevallig ook een stukje gezien en één van die "geleende" kindjes was jarig, hij werd 1. Dan vraag ik me echt af welke ouders de eerste verjaardag van hun kindje niet mee willen maken...

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@LInda: AARRGGH, dat is wel HEEL ernstig ja! De eerste verjaardag vier je toch thuis?!?

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik begrijp al niet waarom je naar zo'n programma zou willen kijken, laat staan je kind voor wilt uitlenen. Nee, onbegrijpelijk

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Linda..gefeliciteerd met je zoontje!! Vlgs de banner is ie vandaag jarig...

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hierover bestaat al een topic bij televisie, nieuws, ed. Daarom gaat deze op slot.

Deel Deze Pagina