Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een fotoalbum waar ik onze herinneringen en mooie fotoos in kan doen. Ik wil geen foto album waar ik ze zelf in moet plakken. Dat vind ik zo een gedoe want kan niet in een keer doorgaan. Ik zoek een foto album waar ik de foto's ik kan schuiven in plastic. Ik weet dat je de normale bij blokker etc. krijgt maar die zoek ik niet. Ik wil er een waar je de foto in schuift en dat het foto album van een wat groter formaat is en dar ernaast of eronder ook nog plek is om er iets bij te schrijven. Ik heb op internet gezocht maar bij de meeste zie je alleen de voor en achter kant. Weten jullie waar ik zo een kan vinden?
Ik zou niet zo snel een winkel kunnen noemen, maar een fotowinkel heeft die dingen wel liggen. Hoeft ook niet duur te zijn.
Zo iets: Fotoboek | Maak je eigen fotoboek | Blurb Nederland Fotoalbum maken - Fotoboek maken | Webprint.nl Marktplaats.nl - fotoalbum - Vind fotoalbum op Marktplaats.nl
google maar eens op Henzo slip in die heeft nog van die gewone grote fotoalbums waar je zelf de foto's in kan schuiven