ik geloof dat ze alledrie de spw (sociaal pedagogisch werk) doen, met kinderen werken,en dat Lisa voor kapster leert en ook al werkt. Daarom heeft zij ook een autootje.
Heb laatst ergens een interview met die vader gelezen! Ze zijn niet 'echt' op zichzelf, het is alleen voor het programma. Als het afgelopen is moeten ze er weer uit. Programma betaalt dus!
Ik vind het niet een leuk programma Die meiden zijn niet bijzonder en waar kijk je nu eigenlijk naar... Nee 1 keer en nooit meer
lijkt me raar dat ze dan alles zo leuk aankleden en alles nieuw kopen zoals een bank en bedden en lampen en de tuin verbouwen voor enkele weken filmen.. anders hoeven ze toch ook geen huurcontract te tekenen en dat papa alles kleine lettertjes na moet lezen voor deze belangrijke stap in hun leven? of ik denk heel raar
blijkbaar ben ik echt naief om erin te trappen dat ze echt op zichzelf gingen wonen met z'n vieren Vrieling adviesgroep
Volgens mij moeten ze gewoon IETS doen in dat programma, waar moeten mensen dan naar kijken? Ik snap werkelijk niet waarmee ze een DAGELIJKSE show moeten gaan vullen. Het zijn doodnormale 19jarige meiden. 1 documentaire over hun geboorte, het samen opgroeien enz zou ik super interessant vinden (mede door eigen situatie), maar om nou elke dag naar te kijken???
Heb een paar stukjes gezien, maar jemig, wat lopen ze steeds tegen elkaar te zaniken zeg! Blij dat mijn zus en ik anders met elkaar omgaan, (ook op die leeftijd al!), dit is echt niet gezellig!
whaha die is goed, ik vind ze ook nogal simpel eerlijk gezegd en waar kijk je nu idd naar....ik vind er echt niks aan.
hahahaha! ik zei ook al hun hersens hebben ze ook in 4 gedeeld! jemig zeg. en idd erg lief zijn ze ook niet voor elkaar.. ik vind het gewoon marteling om er naar te kijken
hier sluit ik me volledig bij aan; een documentaire over hun geboorte en hoe het daarna gaat, maarre... dit is echt saai! Echt niks aan om naar te kijken vond ik. Je ziet ook echt heel erg dat het 'gemaakt' is. Dan laten ze de meisjes precies hetzelfde na elkaar bewegen of iets ophangen. Nee, hier 1 keer gekeken en dat was genoeg. Overigens vond ik de meisjes best leuk hoor, maar het programma gewoon echt saai.
Vroeg ik mij ook al af. Het programma wellicht? Ik was ook zo naief om te denken dat ze echt op zichzelf gingen hoor.
Misschien is het een soort van leegstandbeheer en mogen ze het blijven huren totdat het verkocht is? Dat zie je wel vaker namelijk. Een eengezinswoning vast huren lijkt me anders niet te doen als er maar eentje vast werkt. Zij houden het huis dan netjes en bewoond totdat het verkocht wordt en knappen het een beetje op. Over de kleding: denk dat ze allevier wel gespaard hebben voor de kleding, als het hun grootste passie is! Zelfde als voor de inrichting, met z'n vieren kan je natuurlijk veel meer betalen als in je eentje..
Ik doe af en toe een poging om te kijken maar daar ben ik gisteren officieel mee opgehouden.. Het is alleen maar gemekker met die zeurderige stemmetjes. 'Ik vind het uitgaansleven maar raar', 'wat een vies drankje', 'ik weet toch ook niet hoe dit moet', 'het stinkt hier'.. *zucht* Nee hoor, ik ben er klaar mee.