Ingewikkeld vraagje aan meiden uit Belgie in bezit van Belgische tv gids... Ik ben op zoek naar een programma. Weet niet hoe het weet en op welke zender het was. Het is op de belgische tv geweest afgelopen vrijdag (12 februari) rond 17.30 en ging over modelbouw. Ik heb overal gezocht op internet, hoe dat programma heet en of ik het evt ergens terug kan zien. Is er iemand die mss even voor mij in de gids zou willen kijken hoe dat heette en welke zender het was? Weet dat het wat zoekwerk ik, maar ik zou het wel erg waarderen Groetjes
Ik heb wel een overzicht gevonden van de programma's die vorige week vrijdag op tv waren, dit is de link: Programmarooster Top zenders van vrijdag 12 februari 2010 - 16u/18u Ik zou niet durven zeggen bij welk programma het over modelbouw ging, dacht misschien bij 'Zoom' maar dat heb ik bekeken en dat was het niet. Groetjes! Edit: mijn man heeft onze Humo (tv gids) mee om op de bus te lezen dus daar kan ik pas vanavond in kijken...
Heb het gevonden, het was vrolijk vlaanderen om 17.05u! Ik ga nu zoeken of ik het ergens terug kan kijken. Het lijkt allemaal zo ingewikkeld op internet iig bedankt voor het zoeken, super!