vanavond zou een vriendin langskomen ik had haar nog gezegd dat ze wel ruim optijd moest bellen of smsen wanneer ze komt. ze zij nog ja doe ik en vervolgens nog niks gehoord daarnaast is het al bijna 1 jaar geleden dat ze hier is geweest terwijl ik haar regelmatig bel en langs ga ------------------------------------------------------------------ daarnaast is m'n vrienden lijst aardig uitgedund het moet altijd van een kant komen ik vind dat als je vrienden bent het van 2 kanten hoort te komen of ik heb het fout
Idd niet egt een vriendin. Die heb ik ook gehad, ik heb het contact verbroken, die gasten zijn niks waard.
nee denk ook dat het geen echte vriendin is ..........wat heb je nu gezegd of komt ze helemaal niet ?
ik heb nog steeds niks gehoord dus ben er echt flauw van en als ze niks van der laat horen ben ik er ook helemaal klaar mee
dan maar geen vriendinnen meer heb dit jaar al zo'n stuk of 6 contact mee verbroken en de rest vorig jaar al
je hebt trouwens wel een hele ruige hond zeg...bikkel...bull terrier m,n lievelingshonden....sorry btje off topic.. moest t even kwijt
geen tijd afgesproken alleen gezegd dat ze ruim van te voren moest bellen want we gaan weleens een lang stuk met onze hond lopen en ja je zal maar 10 km veder op zijn terwijl zij net voor de deur staat
Mss is er iets gebeurt waardoor het anders gelopen is? Staat ze te stressen omdat haar telefoon leeg is/ gejat is. Ik zou het even afwachten. En als ze idd niet belt of langskomt uit laksheid ofzo, zou ik mijn verwachtingen aanpassen. Dan is ze vooral ieman voor de lol/uitgaan/oid, en niet een betrouwbare vriendin qua langskomen en bellen. Iedereen is anders, toch? Ik heb ook vriendinnen om tegen aan te kletsen, voor de lol/stappen, voor de excentrieke dingen... de meiden bij wie ik lekker kan uithuilen en kletsen zijn niet dezelfde meiden als de meiden met wie ik fijn kan stappen. Maar ja, die zijn weer wat minder loyaal qua afspreken. Als je het verder leuk hebt met haar zou ik het gewoon maar even afwachten. Als dit voor jou de hele vriendschap vergalt moet je het natuurlijk wel "uit maken", want dan haal je er echt niks leuks uit.
dat is wel waar maar dalijk zit jij de hele avond te wachten en komt ze niet eens, ik zou gewoon een kort belletje plegen
dan zeg je dat je t *** even helemaal zat bent dat het iedere keer van jou kant moet komen en dat zij ook maar eens iets onderneemt...anders niet dan f****** ze maar op...zoiets? misschien?
shitt helemaal vergetensorry sorry sorry ik heb een hele drukke dag gehad ben nu net thuis ik kom dit weekend echt langs maar het is even druk hier met de keuken enzo en moest de hele dag oppassen maak het goed met je dit kreeg ik dus net van der terwijl ze gister eigenlijkk zou komen en dus zaterdag al had afgezegd en dan vandaag zou komen
Ik zou haar netjes een smsje terug sturen dat je niet kan het weekend en wel weer belt voor een andere afspraak.. Vervolgens bel je dr een maandje niet en kijk je aan of zij jou belt.. Doet ze dit niet weet je genoeg toch?
Dit is denk ik geen vriendin.. Nu gewoon even van haar laten afhangen. Neemt ze toch contact op voor nog te komen in het weekend, prima. Hoor je niks meer van haar, dan zou ik het er echt bij laten. Liever kwijt dan rijk!
ik had het ook even aangekeken en afgewacht of ze reageert,en anders weg ermee, misschien hard gezegd maar aan zo,n mensen moet geen moeite insteken als hun het ook niet voor jou doen..