Hoi, Wie is er al naar deze film geweest?? Mijn dochtertje is ruim 3 en nog nooit in de bioscoop geweest en het leek me leuk om naar de Efteling film te gaan. Ze is helemaal geobsedeerd door de efteling, maar kent het tv programma, de sprookjesboom eigenlijk niet. De vraag is eigenlijk, is bijna 3.5 jaar te jong voor de bios? En wie vond deze film leuk (of juist niet) en hoe oud waren jullie kindjes toen je voor het eerst naar de bios ging. Ook tips voor andere films voor echte kleintjes zijn welkom. Groetjes!
Ja, wij zijn vorige week geweest! Sam is 4,5 en normaal geen tv-fan, maar dit ging goed. Film duurt zo'n 60-70 minuten en is best leuk! Verhaal is goed te doen. Ik zou het gewoon proberen!
Wij gaan ook nog heen. De oudste (3,5 bijna) is helemaal fan van de sprookjesboom We zijn trouwens ook na cars 2 geweest en dat ging ook goed. Zakje m&m's mee, drinken en ging hardstikke goed!
Hier hebben ze speciale kindervoorstellingen waar het niet zo donker is en het geluid wat minder hard om ze een beetje te laten wennen. Voordeel is dat paps en mams dan gratis mee mogen Ik ben met mijn dochter ook nog niet geweest. Mijn zoon is voor het eerst geweest toen hij net 4 was. Toen bleef hij maar vragen wanneer de Disney begon(we gingen naar IEP)
Wij zijn vandaag geweest, dochter is nog geen 3. Maar een paar maanden terug ook naar mega mindy geweest. Ze vindt de bios geweldig. Leuke film hoor de sprookjesboom!
Ik ben gisteren geweest! Was echt een leuk uitje en ik ze bleef wonderbaarlijk goed zitten, inde pauze even rondrennen, maar zo gauw de film begon bleef ze op haar plek. Ook lekker verwend met een chubachup, popcorn en appelsap. En ze kreeg ook nog een mooie ballon toen we de zaal uitkwamen. Vond de film zelf ook leuk trouwens.
Wij zijn vorige week geweest. Ik alleen met de oudste, die wilde er heel graag heen! Ik vond er geen drol aan ( sowieso, die stem van die wolf... ik zie direct die gozer weer voor me die hem 'speelt' BLEEH ), maar hij vond het fantastisch. Nou prima toch, daar doe ik het uiteindelijk voor. Duurde ook niet zo heel lang gelukkig. Hij is trouwens 4.5 jaar.
Haha, geeft niet hoor! Tsja, ik zou zelf ook niet naar zo'n film gaan, wel nog naar toy story of the lion king ofzo. Maar als eerste film in de bios voor een peuter vond ik hem erg leuk.