Verdorie wij moesten zaterdagavond weg en ik heb daardoor niet naar alcatraz kunnen kijken, volgens mij waren het de laatste 2 afleveringen. Kan iemand mij vertellen hoe het afgelopen is?
Heeft een open einde, ik geloof niet dat er een seizoen 2 komt, wij hadden m vorig jaar al gezien (gedownload) en er gingen toen al geruchten dat het bij die 13 afleveringen bleef en niet verder gaat.
Uiteindelijk hebben ze de derde sleutel te pakken gekregen, Tommy was het hulpje vd directeur die alles opgezet had. Tommy heeft op het einde nog Rebecca vermoord. Met de derde sleutel hebben ze d'r ruimte onder de vuurtoren kunnen openen, hier stonden apparaten in maar wat deze deden is niet duidelijk. Wel werd duidelijk dat de gevangen niet alleen teug keerden naar san Francisca maar naar heel Amerika! Thats it. Open einde, nog steeds geen clue of idee wie wat waarom... En er komt geen nieuw seizoen.. Vond het einde zelf erg tegen vallen!
De serie is gestopt omdat het in amerika een flop was. Heel erg jammer. Als ik dat in eerste instantie geweten had, was ik niet eens gaan kijken. Snap ook niet dat net 5 die 13 afleveringen uit gaat zenden, wetende dat er niet een seizoen 2 komt.
Ik wist dat er geen tweede seizoen maar ik dacht dat er aan het eind van het eerste seizoen wel meer uitgelegd zou worden. Blijkbaar heb ik niet veel gemist, bedankt voor jullie reacties.
Wij baalde ook verschrikkelijk. We hadden 2 afleveringen opgenomen zoals gewoonlijk. Bleken er 3 achter elkaar te zijn!!!!!
Er gaat wel een petitie rond voor toch vervolg, geen idee of het effect heeft ffe googlelen om te tekenen
O echt? geen 2de seizoen? wat jammer ja... ik vond het juist wel een leuke serie.... als ik dit had geweten was ik het niet gaan kijken....