13 vieze dingen die iedere moeder doet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tweekids, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  2. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ik ben geen moeder maar moet hier smakelijk om lachen :D Vind vooral dat aan het achterste ruiken onwijs vies. Of als een kind het snoepje niet meer wil en aan moeders geeft die het dan opeet. Brr.

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Voor mij dus helemaal niet. Ben wat smetvrezerig :D :D Tuurlijk veeg ik wel zijn billetjes af, snoof ik voorheen aan zijn billen en plast hij wel eens in bad. Maar de rest heb ik nog nooit hoeven doen of gedaan.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik kom maar op 5 van die punten, billen afvegen eigen en ander kind, ruiken, spuug gebruiken en een melkboer wegpoetsen. Die andere dingen echt niet.

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Hahaha nou ik hoop voor je dat de tijd snel komt dat jij lekker gaat snuffelen aan de luier van je baby ;) dat is een van die dingen die je bijna niet kan ontwijken, al wil je :D

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha hier drie niet geloof ik: kots uit het autostoeltje en opvangen met mijn handen gelukkig niet en de neus laten snuiten met mijn handen, jak.

7. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    wat herkenbaar is :

Gesnoven aan de billen van je baby
    Yep, of je dreumes/peuter. dat vinger tussen de naad deed ik niet maar ik tilde de luiers gewoon iets op en toen zag het vanzelf wel.

(als we dan toch in de poepsfeer blijven)

De billen van je peuter afgeveegd
    dat heb ik uiteraard ook gedaan, mijn zoontje heeft tot met 3j en 9m met luiers gelopen en uiteraard hebben we ook zindelijkheidstraining gedaan, nu is die 4j en 7m (dus een kleuter) en helaas moet ik hem soms nog een beetje helpen met zijn billen afgeven, alhoewel gelukkig minder is dan vroeger en het went. :D

Kots uit het kinderzitje geschraapt

we hebben geen auto wel een maxi cosi voor net na de bevalling, maar dat is ook de enigste. maar voor plaats van kinderzitje, denk maar even aan bijvoorbeeld een schommelstoeltje of laatst de fiets stoeltje en ook de winkel wagen stoeltje :$ alhoewel bij de laatste niet heb gepeuterd ofzo ;):D

Kots met je blote handen opgevangen

nou dat was dus toen mijn zoontje in de supermarkt moest spugen, ik zag het gebeuren en heb het met mijn handen de tweede stroom opgevangen, heb daarna een keukenpapier uit de schap gepakt en heb het grondig gewassen, ik dacht vroeger altijd, dat ga ik echt niet doen, maar je doet het gewoon :D

een speeltje uit de wc gevist, uiteraard, soms was het zelf een speentje, en dan uiteraard heel goed steriliseren. zelfs geldt idd voor het speentje in mijn mond schoonmaken als die uit zijn mond op de grond viel. uiteraard deed ik dat :)

neus snuiten met blote handen, ik pak toch meestal graag liever een doekje, mijn vriend heeft weleens met zijn mauw zijn vieze snot neus afgeveegd. maar meestal heb ik doekjes bij me zeker als die verkouden is

met spuug het gezicht van je kind schoonmaken, ja uiteraard dat doe ik nog steeds. niet vaak maar het is niet anders. ligt ook aan de moment,

8. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Kots opvangen heb ik wel eens gedaan *bahhhhhh*

Maar snot met mn handen laten snuiten brrrrrrrrrr
    Speeltjes uit de pot vissen ook wel eens gedaan.
    Tja hij zal ook vast wel eens in bad geplast hebben zonder dat ik het door had.
    En hij heeft indd ook wel eens in bad gepoept ( gelukkig bij oma en niet thuis :D:D )

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha geweldig

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.341
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Speentje schoonmaken in m'n mond vond ik altijd zó vies... en dat vind ik nog steeds :p . Dus dat deed mijn man in noodgevallen ;) .

Ik kom tot 10 punten.. Snot in je handen snuiten overigens ook niet, maar snot wegpakken met m'n handen in 'noodgevallen' is wel eens voorgekomen...

11. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatverdamme wat een ranzigheid!

Ik snoof niet aan billen, maar aan een broek.

En kleuterkindervriendjesbillen veeg ik natuurlijk, maar ik ril d'r wel van!

Kots met mijn handen opvangen zou ik echt nooit doen!

Ik vind kots trouwens meermalen viezer dan poep en wij hebben hier wat meegemaakt op poepgebiee, maar kots, brrrr!

12. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Alleen m'n spuug gebruiken voor haar gezicht doe k niet. Ben erg smetvrezug en heb altijd van alles bij me. ALTIJD. En okk geen vriendje hoeven schoon te maken die heeft ze nog niet! Ennee ben absoluuuuut niet vies voor m'n kindje doe alles maar ook echt alles! Behalve bovenstaande

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Ik hoop dat je mama zult worden. :)
    En dan verzeker ik je dat je deze dingen écht gaat doen!!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    O, ik kom btw tot 5, maar Carmen is nog jong he.:D

15. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ik heb altijd gezegd dat niet te doen maar gewoon te kijken,ben benieuwd haha:D

16. Crocus

Crocus Niet meer actief

Dank je wel,lief van je! hoop het zelf ook:):(

17. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    haha, leuk stukje.
    ik kom op 7 punten uit.

heb ook eens poep opgevangen. hij was toen een maand of 3 en snachts een voeding en luier aan het wisselen, had ik de oude net onder zn billen vandaan en mr begint te poepen, ik kijk heel snel waar de nieuwe ligt maar zag hem niet zo snel (en we zaten in ons grote bed zonder iets eronder) dus ik steek uit reflex mn hand eronder.. jakkes!! en hij maar door poepen. ben uiteindelijk half kokhalzend naar de badkamer gerend en manlief heeft zn nieuwe luier maar aangedaan, die lag in een deuk.

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Billen snuiven (nouja aan zn broek ruiken) check!
    Poep scheppen uit bad check!
    Billen schoonmaken check!

De rest is nog niet voorgekomen. Ik pak wel eens snotjes van hem aan als hij die uit zn neus peutert.:)

Kots opvangen met mn handen, nee dat nooit! Ik vind kots zo vies, dat ik er zelf van ga kokhalzen of overgeven.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja hoor allemaal wel voorgekomen

Behalve als er plas in bad komt...dan gaat het bad wel leeg ( niet dat het erg vies is urine...maar toch...)

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik kom gelukkig niet verder als zijn billen afvegen en aan zijn boek ruiken. Ben een beetje een piet leut met dat soort dingen..

En z'n neus snuiten in mijn hand? Of nog erger kotsen.. Ieuwwww

Deel Deze Pagina