Programma over vreemde huisdieren

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Bellybell, May 23, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,805
    4,585
    113
    Hoi,

Vorige week heb ik ergens een reclame gezien van een (meen Belgische) vrouw die een aapje als huisdier had. Het programma gaat over gekke/vreemde huisdieren maar kan niet vinden hoe het heet en wanneer het op TV komt.

Iemand een idee??? :)

2. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

Mar 29, 2016
    354
    142
    43
    Ja dat is een nieuw programma begint 29 mei om 2030 uur op rtl5: Jungle in huis heet het, ga het zelf ook kijken.

Bellybell likes this.
  3. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Was eerst nieuwsgierig aan de hand van topic titel en hoopte dat het meer iets zou zijn als grappige en ongewone dingen die je hond of kat doet, of schattige kunstjes..

Na het lezen van het programma en het aapje ga ik niet kijken, vind ik veel te zielig :(

4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,805
    4,585
    113
    Jaa super bedankt! Pas vanaf volgende week dus, vandaar dat ik hem niet kon vinden…

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,805
    4,585
    113
    Nou ben vooral nieuwsgierig wat die mensen ertoe zet zo’n huisdier te pakken. Maar volgens mij (wat ik gezien heb) gaat een soort dierenpolitie het controleren, dus alleen maar goed in bizarre situaties.

6. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    True. Ik ben echt een enorme dierengek, en kan al huilen in een dierentuin omdat ik dat zo zielig vind, of de dierenambulance reclame bijv. Ik kan echt woedend worden van filmpjes over aapjes die ze gaan wassen en aankleden of van die spookaapjes die ze overdag met een camera in hun face lopen te filmen terwijl het nachtdieren zijn of van die lori aapjes.

Ik snap gewoon niet, mits rescue maar dan weet je met zulke beesten om te gaan, wat mensen bezielt. Ondanks dat het in sommige culturen net zo normaal is als een hond of kat.
    Ik vind het zo verschrikkelijk zielig...:(

Share This Page