Deze kerstvakantie zijn wij min of meer ondergedoken geweest in ons eigen huis. Veel films kijken, veel tijd met het gezin door gebracht. Mijn man en ik hebben een paar leuke films gezien en dat smaakt naar meer natuurlijk! Wij hebben deze vakantie gezien: - The interview - X men ( de laatste ) - Transformers ( ook de laatste ) - Guardian of the galaxy - Alle 3 de Hobbit delen - Pineapple express - Oz, the great and powerful ( niet zoveel aan, maar James Franco is favoriet ) Hebben jullie nog goede tips? Geen horror, liefst actie of comedy.
Ik weet zo geen titels maar ik kijk altijd op moviemeter.nl en daar doe ik ideeën op. Dan kijk ik of ze bij xbmc (gratis en legaal) staan. Staan vaak nieuwe films op.
Ik weet wel een titel trouwens. Lucy vond ik wel een leuke film. Ondanks dat het normaal niet mijn favoriete genre is.
Wij hebben Lucy hier laatst ook gezien. Het is wel een onderhoudende film en je hoeft niet veel na te denken. Dat doet Lucy nml. wel.
Alle Expendables vind ik super Die hard en James bond ben ik fan van. Heel veel films waar Jason Statham in zit vind ik goed. Gone girl laatst gezien super film The equalizer ook een hele goede film Te veel om op te noemen die ik goed vind eigenlijk en van sommigen weet ik de titel ook niet meer. Wij zijn echt film en serie verslaafd. Programma's op tv kijken we ook bijna niet meer alleen gtst volg ik nog.