hallo, Vorig jaar heb ik (bijna) alle afleveringen gezien van het sbs 6 programma tienermoeders. Toen op 11 maart vorigjaar mijn weeen begonnen heb ik nog met een half oog naar het programma gekeken.. en de afleveringen daarna niet meer gezein. Ik vroeg me nu eigenlijk af hoe het nu met die meiden gaat. Maar kan op internet niks vinden. Weet iemand misschien waar ik het kan vinden? Groetjes deb
uhmm ik weet het wel een beetje ik weet alleen de namen niet. jullie bedoelen toch wel de nederlandse versie? ik weet wel dat het ene meisje die vroeger het programma uit is gegaan dat hun nog steeds bij elkaar zijn,, dat hele jonge meisje van 13? die in een flatje woonde dat is een alleenstaande moeder geworden "de vader" kon het niet aan. uhmm dat asociale meisje die nog steeds volop rookte is voedt der kindje ook alleen op volgens mij een jochie. en het meisje die zwanger werd en niet wist van wie het was heeft de vader gevonden en voedt het geloof ik nu samen op en zij heeft ook een jochie zo ver ik nog weet hoor haaha