Kinderen moeten uit glas leren drinken

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Wilma, Oct 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Kinderen moeten uit glas leren drinken

Creches en scholen in Engeland roepen moeders op naar school te komen om nieuwe leerlingen te leren hoe ze een wc moeten gebruiken, uit een glas drinken en zelfs om te praten.

Volgens de Daily Mail komt het geregeld voor dat er kinderen op de opvang en scholen komen, die geen stom woord spreken.
    Door extra moeders naar school te halen, kunnen de kinderen worden heropgevoed. Eerste experimenten zijn een succes, aldus de krant.
    In de meeste gevallen gaat het om arme blanke kinderen, die opgroeien tussen werkloze ouders, de "white trash" van Engeland.
    De kinderen moet eerst respect worden bijgebracht. En als ze al kunnen praten, vloeken ze vaak alleen maar. Drinken doen ze door net als pa en ma de fles aan de mond te zetten.
    Het helpt ook door de kleintjes in de klas ouderwets achter elkaar te zetten, in plaats van groepjes.

Bron: spitsNieuws
    ----------------

:$
    Hele dagen thuis en dan je koter niet eens leren praten/drinken uit n glas!:$

2. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Dat vind ik altijd zo erg als ik zulke dingen lees. Ik denk dat het ook wel een idee is om de ouders ondersteuning te bieden en informatie te geven over hoe je een kind wél opvoedt (en een schop onder de kont geven lijkt me ook niet overbodig).

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jemig wat erg zeg! Helemaal goed dat die ouders moet komen! In NL hebben we die ouders ook hoor. In mijn werk zie ik niet anders!

4. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje... Wel een goed idee dan om die kinderen toch ook positief te beïnvloeden. Anders eindigen ze vast net allemaal hetzelfde als pa en ma...

Share This Page