Ik ben zo onzeker..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chocoladetaart, 14 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

#1 Chocoladetaart, 14 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2017
    Hallo dames, ik open toch maar een topic om even van mij af te schrijven.

Ik zit nu in de 2e ronde Clomid, 1e ronde icm Ovitrelle. Vorige week donderdag follikel links van 18mm en injectie gezet en volgens zkh binnen 36-38u mijn eisprong. En zondag begonnen met Utrogestan, gewoon netjes het advies van de arts opgevolgd. Maar nu heb ik vandaag weer een stekende pijn in mijn linker onderbuik en word weer onzeker.. is mijn ei wel gesprongen? (Al voelt ovulatie pijn vaak wel anders dan wat ik nu voel) Als hij er nu nog zou zitten zou hij al zo'n 36mm moeten zijn en heb al maanden een cyste aan die kant..

Is mijn onzekerheid terecht, of mag ik er vanuit gaan dat je ei echt wel springt met Ovitrelle 250? Word hier zo verward van :(.

2. Chocoladetaart

Helemaal niemand? Nooit meegemaakt dat een eitje niet sprong door Ovitrelle? Of zorgt dat, zowel Ovitrelle als Pregnyl áltijd voor 'n ei?

3. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ook eens gedacht bij mijn tweede ronde met Clomid en Ovitrelle, maar dat was niet terecht. Heb toen ook op internet gezocht en kon er geen verhalen over vinden. Ik denk echt dat je er vanuit mag gaan dat het zorgt voor een eisprong binnen die 40 uur..

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  4. Chocoladetaart

@fluffyfishy Ja toch wel? Kon jij het aan je temperatuur zien? Ik heb normaal het volste vertrouwen in de artsen alleen op dit moment voel ik me gewoon zo onzeker. Misschien dat ik de volgende maand toch een controle echo wil on mezelf meer rust te geven. Wil het gewoon na de eisprong met rust kunnen laten en blijf steeds piekeren :(.

5. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Nee, ik kreeg dus geen temperatuurstijging zoals anders. Ik heb toen de gyn gebeld en die heeft mijn progesteronwaarde laten prikken en die liet zien dat er een eisprong was geweest. Ook werd ik netjes 14 dagen na eisprong ongesteld.

6. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik heb nooit ovitrelle genomen maar ik weet wel, ook uit ervaring, dat utro ook echt wel vanalles met je lichaam doet zoals buikpijn en steken enz. Mss komt het daar wel van?

Chocoladetaart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina