Goedemiddag dames, Heb net mijn eerste iui gehad. Ging super goed niks gevoeld. Zaad was van top kwaliteit. Nu 2 welen wachten spannend hoor!! Maar heb wel een vraag? Op 1 of ander manier ben ik de hele tijd bang dat ik het zaad verlies. Haha klinkt misschien heel dom. Maar heb ineens die angst. Wil niet tillen bukken. Moest net toch even tillen en voelde wat nat beneden kan het zijn dat je het zaad verliest of zal het gewoon afscheiding kunnen zijn?. Het voelt echt dat ik iets heel kostbaars in mij heb dat ik niet wil verliezen😊 Liefs Sascha
Ha meis, geen gekke gedachten hoor. Ik denk er zelfs na een tp nog wel eens aan. Maar dat kan echt niet hoor. Het zaad wordt hoog in de baarmoeder ingespoten. Die zaadjes zwemmen meteen door. Je kunt doen en laten wat je wilt! Dus geen zorgen maken en flink duimen dat ze weg goed kunnen vinden
Hahaha raar he dat je ineens angstig bent daarvoor, Dus het kan gelukkig geen kwaad. Ene kant weet je dat ook wel maar ja dan komt ineens die angst he. Nu 2 weken wachten spannend!!
Een beetje vochtverlies is normaal. Zaadcellen zwemmen na de inseminatie meteen naar boven, je eileiders in. Van daaruit kun je ze niet meer verliezen. Succes met de wachtweken!
Gelukkig is er maar 1 nodig 😉 Je kunt dus met een gerust hart alles doen. Ik durfde ook niet goed na de eisprong te sporten enz. Toch gewoon gedaan 😋
Thx dames haha dus heb mij voor niks zorgen gemaakt haha😂 Liep echt door het ziekenhuis met een raar gevoel van ooohhh straks loopt het er weer uit. Je weet het ene kant wel maar toch die angst dan ineens. Raar he😊 Gister nog wel een beetje een gevoelige vaarmoeder gehad. En nog wat donkere afscheiding. Maar die vrouw zei al tegen mij doordat je baarmoedermond goed doorbloed is zul je misschien wat donkere afscheiding verliezen. Nu 2 weken wachten spannendddd!!!🤗
Ik heb vandaag mijn eerste iui gehad. De gynaecoloog zei tegen mij dat het er echt niet uit kan lopen, want je baarmoeder zit als het ware op elkaar geplakt als een sandwich. Ik had namelijk ook de angst dat het eruit zou lopen. Ik mocht daarna ook alles weer doen, maar ben toch maar niet gaan sporten vanavond . Ik vond het ook wel raar binnen paar minuten zit het erin, dan nog een kwartier blijven liggen en je staat weer buiten. Nu nog die 2 weken door zien te komen. Ik ga maar veel afleiding zoeken denk ik en dan hoop ik er niet teveel mee bezig te zijn
Het fertiliteitscentrum zei dat ik zelfs direct na de IUI kon trampoline springen hahah. Probeer alles te doen wat je wilt, de wachtweken zijn slopend genoeg!!
Ik heb vorige week mijn tweede iui gehad en bij mij zeggen ze dat ik na de behandeling gelijj mag opstaan of mag blijven liggen. Er is aangetoond dat blijven liggen geem extra slagingskans garandeerd..toch blijf ik altijd liggen..voelt toch beter..ik was ook angstig dat het eruit zou lopen, is toch altijd spannend.
Ooohhh dus eigenlijk ervaard iedereen bijna dat gevoel wel dat je bang bent dat het eruit loopt. Ben dus niet de enige haha. Heel veel succes dames hopelijk hebben we straks een mooie positieve test in handen!!
@sascha81 hoe gaat het met je? Die wachtweken zijn slopend he? Hoop dat je ze een beetje weet door te komen.
Had ik ook hoor, ik mocht na de behandeling ook meteen weer opstaan. Hoefde niet 15 minuten te blijven liggen. Maar voelde gelukkig niks terugstromen. Dag later had ik wel iets meer afscheiding. We hadden 1 ei van 18mm en 40miljoen zaadjes. Niet enorm veel. Uiteindelijk is deze IUI niet gelukt. En zitten we nu in ronde 2. Hopelijk 2 eitjes dit keer met meer zaadjes
@Line85.. 40 miljoen zwemmers vindt ik toch best veel..wij hadden de eerste iui...1 eitje en 3,2 miljoen zwemmers
Hoi meiden mag ik mee kletsen? Morgen hebben we de eerste echo kijken of ik eiblaasjes heb en dan starten met de Clomid. Wij hebben al 1 kind samen en heb er nog 2 uit een eerdere relatie maar na een dramatische zomer (zie onderschrift) ben ik niet meer zwanger geweest heb mijn leeftijd tegen maar de gyneacoloog wil versneld nu IUI starten voor een laatste kans. Het zaad van mijn man is meer dan goed daarom snappen wij er ook niets van hij had 3 ml en ruim 330 miljoen zaadjes en daarvan is 66% van uitstekende kwaliteit gelukkig. We hopen dat we snel goed nieuws hebben!
Hoi dames, Ik zit op het wachtbankje. Op dag 9 na de iui. Met pregnyl op dag 11. Meestal wordt ik binnen nu en 3 dagen ong. Dus afwachten maar weer.
Hoi Wewe Begin nu toch wel wat ongeduldig te worden haha. Heb drang om te testen om.uit te sluiten dat ik niet zwanger ben. Begin had ik hoop maar hoe meer na nod hoe meer ik de hoop verlies. Komt echt omdat ik altijd ongi werd dus je vertrouwen dat t ooit gaat lukken is een beetje weg. Het liefst koop ik nu een test haha. Maar goed zou te vroeg zijn. Voel ook verder niks. Gister beetje gespannen borsten maar voel dat nu niet meer. We wachten het af. Volgens de gyn mag ik don testen dan is het 2 weken geleden. Ben benieuwd!!!😊 Hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij testen? Voel.je al iets? Tjaa je hoeft natuurlijk niks te voelen.
Goedemiddag, Ja hoor je mag gezellig mee kletsen. Jeetje wat erg zeg dat jullie dat meegemaakt hebben. Hopelijk worden jullie door iui snel zwanger. Tjaaa waarom t niet lukt dat vraag ik mij ook al bijna 3 jaar af. Want ook het zaad van mijn partner is op en top goed. Misschien ligt het aan de leeftijd ik word dit jaar 36. Maar goed de ene is op die leeftijd wel snel zwanger de ander weer niet. Hopelijk lukt het ons allen met iui Liefs Sascha