hallo dames, ik ben in januari 2010 gestopt met de pil, en sindsdien zonder resultaat geprobeerd zwanger te raken, half oktober naar mijn huisarts geweest die heeft ons doorverwezen naar de gynaecoloog. nu heb ik op 12 december een afspraak, heb ook vragenlijsten voor mezelf en partner ingevuld, die ik mee moet nemen, ben er best nerveus voor! wat kan ik verwachten? liefs,
mamavz, de vragenlijst zal met jullie doorgenomen worden. Ik verwacht dat ze bij jou in je cyclus een aantal keer bloed gaan afnemen, om te kijken of je een goede eigroei en eisprong hebt en je mannetje zal een potje mee krijgen om ook wat in te leveren. Reken er ook op dat je een inwendige echo krijgt( weet niet of je dit wel eens gehad hebt, maar valt reuze mee) wel is het fijn om wat langs aan te trekken qua bovenkleding, voel je je niet zo bloot. Heel veel succes en hopelijk is het nu gewoon raak zodat je de mmm niet in hoeft.
hoi babbel81 bedankt voor je reactie! ja dat hoop ik ook dat zou wel heel erg fijn zijn! ik zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn, lijkt me erg zwaar lichamelijk en geestelijk zo in de mmm? hoe ervaar je dat allemaal? als ik vragen mag he,, mag ook via pb