Helaas had ik twee cryo's. Een embryo is teruggeplaatst. Het ontdooien bij de tweede cryo is niet goed gegaan. Cryo van de TP was wel van A kwaliteit. Overigens is dat ook niet zo belangrijk. Ik ken genoeg mensen die met een slechte kwaliteit embryo een goede zwangerschap kunnen volbrengen. De terugplaatsing was 16 juli. Jammer dat progynova je menstruatie (mocht je niet zwanger zijn) tegenhoudt. Is iemand hier bekend met IVF in Belgie? Het schijnt zo te zijn dat zij de kwaliteit van de embryo bepalen aan de hand van de innestelingskans. Embryo's van A kwaliteit met weinig innestelingskans wordt niet teruggeplaatst ofzo.. Ik weet het niet. Mocht deze poging niet lukken, dan wil mijn misschien naar Belgie..
Balen dat de kwaliteit niet goed was! Gelukkig konden ze wel terug plaatsen met een andere. Anders had je helemaal niets gehad!! Met Belgie heb ik geen ervaring dus daar kan ik je niet veel over vertellen. Op 16 juli had je dus de tp? En wat was je laatste dag ongesteldheid? Met andere woorden: Hoeveel dagen na je 1e dag ongi had je de tp?
Ik ben van plan om naar Belgie te gaan, maar ben er nog niet zeker van. We zien wel. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 juli. Dus 16 dagen erna had ik mijn TP. Hoe ver ben jij in je behandeling?
Succes AenF! Misschien is het wel raak!! Ik ken iemand die in Belgie loopt voor de behandelingen. Zij zijn erg tevreden over de gang van zake.
Ja heel erg bedankt Roertje. Ik had begrepen dat de embryo selectie in Belgie beter is omdat ze rekening houden met de innnestelingskans.. In NL kennen ze dat techniek ook, maar doen ze er niks mee ivm kosten . Jammer maarja.
AenF, wij zitten te wachten op de volgende ongi. Daarna kunnen we van start. Ik verwacht zo half aug. Succes in Belgie. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. Wanneer mocht je ook al weer testen?
hallo Tycuna, succes ermee. hoop dat je half september goed nieuws kan geven. k ga morgenochtend testen. ik hoop op positief resultaat, maar ik voel de ongi aankomen. misschien de hormonen... ik zal t doorgeven... AenF
Hopelijk wordt je voor de gek gehouden door die pillen. Hope so. Laat me maar weten morgen. Ik duim voor je.
hey meiden, ik heb nu ook mijn eerste cryo tp achter de rug (afgelopen vrijdag) dus voor mij ook de eerste cyclus met Progynova. Hoewel ik bij de eerdere tp's wel Utrogestan kreeg, hebben ze me nu Lutinus voorgeschreven. Dat zijn ook vag tabletten die je moet inbrengen 3 x daags 1. Ik heb van de progynova als de Lutinus geen bijwerkingen, terwijl ik van de Utro altijd zwangerschapskwalen kreeg. Ik ben dus benieuwd.
Ik had overigens de tp op dag 18 na start progynova. Op dag 11 was mijn bms al 7, dus hebben ze meteen een tp gepland een week later.
Hallo allemaal, Ik ben gister en vandaag getest. Beide dik negatief. Helaas heb ik nu ook last van mijn endometriose kiste. Ik ben bang dat het is gegroeid door progynova. Ik weet het eigenlijk zeker, want ik voel hem continu. Dubbel balen. Straks moet ik weet geopereerd worden. Ben nu echt down. Ook nog eens de menstruatiepijn ongelooflijk pijnlijk. Ik ga een afspraak maken in Belgie voor mijn volgende poging. Hopelijk heeft dat meer effect. Dames ik wacht op positieve berichten van jullie... (krijg ik meer hoop)... succes..
Rustig hier. A&F, wat ontzettend jammer dat het deze keer niet gelukt is. KateK, spannend die wachtweken. Hier afgelopen dinsdag een echo gehad op dag 11. Baarmoederslijmvlies was al 10,8mm. Nu doorgaan met progynova 3 keer daags en dan maandag opnieuw echo en lab en dan ws woensdag de tp!! Wat betreft de bijwerkingen heb ik het nu wel gehad met die neusspray, al een paar dagen vervelende hoofdpijn en opvliegers
AenF, hoe gaat het nu met je? KateK, trek je de wachtweken een beetje? Joontje, spannend!! Is zo'n neusspray gebruikelijk? Ik hoef dat volgensmij niet. Hoe dik moet het BMS zijn bij de tp?
Meiden, moesten jullie op dag 1 ongi evengoed voor een echo komen? Of konden jullie gelijk met de Progynova beginnen?
eerste ongi dag is starten met Progynova. Je hoeft nu geen echo. Alleen bellen dat je de eerste pil hebt gehad en je ongi dus is begonnen. Dan plannen ze een datum voor de eerste echo. (na 11-12-13 dagen na cd 1) dan kijken ze hoever je BMS is en plannen ze (als het goed is) meteen een tp voor een week later, maar dat hangt af van de dikte van je BMS. Die van mij was toen al 7.
Thanx KateK! Ik weet alleen de dosering nog niet. Moet ik dan gelijk even vragen. Moet jij er 3 per dag?
heb je ze al in huis? Heb je geen schema gekregen dan? Bij ons is het 8:00 eentje en 20:00 eentje. Ik heb dan 2 stripjes waar ik een sticker op heb geplakt voor avond en ochtend zodat ik kan nakijken dat ik hem heb gehad (anders ga ik twijfelen).
Ja, ik heb ze al in huis. Het kan zijn dat ze me nog voor een 1e echo willen zien en dat ik dan het schema krijg. En anders laten ze me telefonisch weten wat mn schema wordt denk ik. (hoop ik, hihi)