Joontje kreeg een neusspray erbij. Ik weet niet wat die doet/deed. Ik was benieuwd of jij dat wist en of je het gebruikte, maar niet dus..... Misschien kan Joontje het ons vertellen?
Dank je meid, ik kan het nog steeds niet geloven, al zegt de misselijkheid die ik nu voel meer dan genoeg!
Hoi dames, Ik kom zomaar even binnenvallen omdat ik een vraagje heb. Ik heb net een cryo poging met progynova en Utro achter de rug maar op testdatum (afgelopen woensdag) had ik een negatieve test. Mocht toen gelijk stoppen met de medicijnen dus die heb ik dinsdag voor het laatst gehad. Nou mijn vraag: hoelang duurt het voor je ongesteld wordt en de temperatuur daalt? Mijn temperatuur is nog steeds onwijs hoog en nog geen bloed te bekennen. Ook had ik vanochtend twee testen gedaan maar was ze vergeten af te lezen voordat ik ging werken en toen ik thuis kwam stond op beide een licht streepje!! (moet wel goed kijken maar ze staan op allebei en zijn twee verschillende testen) Wie kan mij helpen??
Welkom Dear86! Wat tempen betreft heb ik weinig ervaring, dus daar kan ik je niet bij helpen. Als je stopt met de medicatie zou je na 3 dagen ongeveer ongesteld moeten worden. Heb je vanmorgen nog weer getest? En was het streepje toen donkerder? Plaats anders even een fotootje. Had je bijwerkingen van de Progynova?
Was ik weer. Ja ik gebruikte die neusspray, die is om je eigen cyclus plat te leggen. Dus dat ik zelf geen eitjes ga aanmaken omdat het een hormoon gestimuleerde cyclus is. Hier afgelopen vrijdag 2 embryootjes terug mogen ontvangen. Een 8-celligen en 1 in het morula stadium. Super dus. Nu is het lange wachten weer aangebroken. Hoe gaat het met jullie?
Joontje, wat goed dat je 2 cryootjes in je buik hebt!!!!! Ik heb geen neusspray gekregen. Begreep dat progynova ook voorkomt dat er eitjes gaan groeien? Hier wel ok. As zondag voor een echo om te kijken hoe mn BMS er voor staat. Wel mega hoofdpijn zeg, van die Progynova! Vandaag moest ik beginnen met 3 per dag, pfff. Naja, voor een goed doel!!!! Succes op het wachtbankje!
Joontje; wow wat een mooie embryo's! Heel veel succes tijdens de lange wachtweken!!! Ik duim voor je! Progynova zorgt er idd voor dat eicellen niet gaan groeien. Ik heb er altijd 2 per dag gehad. Om 8:00 en 20:00. Ik hoop dat je bms nog even flink bijgroeid! Dan zal de tp ook worden gepland!! Ik moet alles trouwens tot en met de 12e week doorslikken!
Ik moest eerst beginnen met 1. Nu dan 3, en na de tp moet ik doorgaan met 2 per dag. En dan de Utro erbij uiteraard. Kate, hoe gaat het meid? Begin je het al te beseffen?
Echo was niet zoals gehoopt. Naar verwachting volgens het schema zou mn BMS nu 7 mm moeten zijn. Helaas was deze 'nog maar' 5 mm. Ze plaatsen niet eerder terug dan dat het 7 mm is. Dosering is nu verhoogd en moet woensdag terug komen.
Tycuna, wat jammer dat je baarmoederslijmvlies nog geen 7 mm is. Snap dat je baalt maar het komt vast goed. Ik heb ook pas op dag 21 de tp gehad. Succes woensdag. KateK, ook hier bij mn vorige zwangerschap tot de 12e week progynova en utrogestan gebruikt. Het is voor de zekerheid dat al je hormonen goed op peil zijn. Volgens mij neemt vanaf de 12e week de placenta de regulering van de hormonen over. Maar het is voor een goed doel, want we hebben er een prachtig mannetje aan over gehouden. Hier het wachten een beetje beu. Durf niet te testen ivm de pregnyl van afgelopen donderdag, maar wil ook niet wachten tot vrijdagmiddag wanneer ik kan bellen voorde uitslag van de bloedtest. Fijne zondag, hier helaas al regen en onweer
Hoi Joontje, wat is dat wachten slopend he? Hoop zo dat je met goed nieuws komt van de week!!!!! Jammer van de BMS idd, margoed, het is geen ramp. Toch hoop je altijd dat het gewoon volgens plan gaat. Moest jij op een gegeven moment ook 4 progynova's per dag? Ga er van uit dat het woensdag gewoon goed is.....
Hoi, Ik ben op dag 1 begonnen met 1 per dag, toen vanaf dag 6 twee per dag en op dag tien drie keer per dag. Dat gebruik ik nu nog steeds. Ze willen bij mijn kliniek ook een bms van minstens 12mm hebben. Op welke dag zit je nu? Ik kreeg mn eerste echo op dag elf. Snap het wel, je leeft er steeds zo naar toe en dan is het weer een teleurstelling als het niet zo loopt als je gehoopt had Liefs
Ik ben begonnen op dag 2. Volgens mn schema zit ik vandaag op dag 13. (eigenlijk dus dag 14 van mn cyclus) Moet nu 4 piletjes per dag nemen.
Kate, hoe gaat het met je? Ik las iets over een vervroegde echo in een ander topic? Neej toch, het gaat toch wel goed?!?!
heb sinds vrijdag al wat roze/oranje en later bruin/rood verlies. Alles met inlegkruisjes op te vangen, dat wel. Sinds zondag wat krampen erbij, maar niet heel hevige. Op de echo zag alles eruit zoals het hoorde voor het aantal weken alleen was het beebje nog iets te klein om goed te kunnen zien, dat is met 6 weken al weer iets makkelijker en dat was ik toen nog niet. Ik wacht de komende dagen even af en anders wil ik er vrijdag wel weer even heen denk ik..
Jeetje Kate, wat balen, deze onzekerheid!! Hopen dat het gauw beter gaat en je onbezorgd kunt gaan genieten!! Hier: vanmorgen 2e echo gehad. Helaas nogsteeds een BMS van 5mm, dus ten opzichte van zondag is er NIETS bijgekomen. Ze gaan nu overleggen wat we nu gaan doen. Wordt straks gebeld.Hang van mn bloedwaarde af.......... baal er wel van zeg!! Joontje, hoe is het met jou?