Progynova en Utrogestan bij cryo tp

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Tycuna, Jul 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Oh meid wat balen!!! Ben benieuwd naar het telefoontje!

2. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    he balen tycuna dat je bms nog niet dikker is geworden. ik ben benieuwd naar het telefoontje.

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Net gebeld. Ze zagen wel dat de hormoonwaarden iets hoger waren dan normaal. Dus, er gebeurd wel iets alleen een beetje traag. Ik moet nu t/m zaterdag doorgaan met de Progynova en dan heb ik zaterdag een echo. Fingers crossed!!!

4. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Mari, hopelijk gaat het met jouw BMS beter!!! Succes morgen.

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Mari, hoe was je echo? En de jouwe Kate?

6. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Die van mij was goed :) beebje gezond en wel en een mooi knipperlichtje te zien! Heb een bloeduitstorting, dus vandaag dat bloed wat eruit komt. Hopelijk gaat die gauw weg en kan ik gerust genieten!

Hoe ist met jullie?

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Kate, wat een goed nieuws!!!! Gelukkig is er niets aan de hand zeg. Nu genieten he?!

Hier vanmorgen weer een echo gehad. Mn BMS was de afgelopen echo's aldoor 5mm. Nu was deze 6,2mm. Nogsteeds niet echt dik, maar hun ondergrens ligt op 6mm. Dus, de tp staat geplant voor vrijdag 2 sept. Nu duimen dat het ontdooien goed gaat!!

8. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Weten jullie trouwens of het kwaad kan om de voor vóór de tp de sauna in te gaan?

9. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    KateK, lees hier dat je een kloppend hartje hebt gezien, joehoe gefeliciteerd!!!!!!

Tuycana, Mooi dat je bms gegroeid is, het kan nu ook nog even dikker worden, het is nog geen 2 sept...

Hier gisteren de bloedtest gehad en ik ben zwanger:) we zijn zo blij dat we weer zoveel geluk mogen hebben. Nu vrijdag een echo en dan zullen we zien of het er 1 of 2 zijn.....

10. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Joontje, gefeliciteerd zeg, wat een heerlijk nieuws!!!!!!

11. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Joontje!!! Gefeliciteerd meid!!!!! :D

@Tycuna; ik ben geen sauna ganger, dus heb geen idee.
    Na de punctie en tijdens de zwangerschap mag het niet dat weet ik wel, maar zou nu niet weten waarom niet.. bacterien? Ik zeg altijd; bij twijfel niet doen. Succes vrijdag! Duim voor je cryootje en je BM wordt vast nog dikker!

12. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Hoop ook dat ie nog wat dikker wordt. De arts dacht van niet, maar heel veel zeggen het hier. Dus wie weet!

Vandaag beginnen met de Utro. Hoeveel gebruiken jullie er per dag? Na de punctie moest ik er 3x2 per dag. Nu 3x1 per dag.

Sauna ga ik niet doen. Ik twijfel en wil geen risico's nemen. Nu gaan we lekker een dagje Bataviastad, misschien nog wel veel leuker, hihi. Ben volgende week vrij namelijk, alleen dinsdag nog 1 dag werken. Lekker.

Fijne zondag!!

13. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ik had voorheen altijd 3 x 2 per dag, nu krijg ik lutinus (zelfde idee ook 100mg per ding) ook 3 x 1 per dag.

14. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Weten jullie eigenlijk hoelang het duurt een cryo te ontdooiien? Dus eigenlijk wanneer ze ermee beginnen?

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Mari, heb je de tp al gehad? Heb je 1 of 2 cryo's teruggeplaatst gekregen?

En Joontje, bijna de 1e echo he? Spannend!!!!!!!

KateK, is het bloeden al gestopt?

16. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    De cryo ontdooien ze volgens mij op de dag van de tp, dus in de ochtend.. maar dat weet ik niet zeker. Ik denk dit omdat je pas rond het middag uur hoort als het niet is gelukt en vaak in de middag de tp dan hebt. Als het wel is gelukt weet je pas in het ziekenhuis of er een of meerdere toch zijn gesneuveld.

Het bloeden is al een paar dagen gestopt gelukkig, helaas gister weer boodschappen gedaan en weer wat bruin. Bah. Mag van mijzelf nu gewoon niet meer tillen. Lijkt wel of dat de oorzaak wat is. De week van de echte bloeding was ik ook druk aan het slepen geweest op het werk en had een flinke tas boodschappen gehaald die eigenlijk wat te zwaar was voor mij.

17. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Kate, gelukkig is het bloeden gestopt. Maar niet meer tillen hoor, goed idee! Lekker door je man/partner laten doen. Hou jezelf in de gate!!!

Ik moet morgen on half 10 al bellen om te horen of het ontdooien is gelukt...... Gelukkig al vroeg, hoe ik niet zo lang meer te wachten.

18. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Jaaajaaajaaaaaaah!!! Het ontdooien is gelukt, joehoe! Vanmiddag tp!

19. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    :D spannend meid! En nu wordt het een plakker! Even rustig aan doen paar daagjes ok?

Geniet ervan meid!! xx

20. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Thanx Kate! De tp ging goed. Een mooie Cryo zeiden ze. Geen A kwaliteit, maar beter dan B. Beetje A- dus. Al véél meer dan 8 cellen, dus de deling ging mooi. Zo spannend. Wo de 14e testen.

Share This Page