wow dat is wel een mooi ontwikkelde dan! Die van mij had 5 cellen Ik duim voor je meid dat het een dikke plakker is! Echt, dit moet hem gaan worden!
kate en joontje hoe gaat het? tycuna wat een goed nieuws dat je een cryo tp hebt gehad! ik hoop dat je positief test! ik heb dinsdag 30e een cryo tp gehad. en krijg 13 sept bloedtest.
Mari, spannend!!! Ga je wachten tot je de bloedtest hebt gehad? Of ga je thuis al eerder een testje doen?
@Tycuna; ik had vrijdag de tp en de zondag een week later (dus 9 dagen later) had ik al een dun streepje. Vanaf die dag iedere dag getest tot de officiele testdag 14 dagen na tp. Hoe voel je je meid? @Mari; jij ook veel succes! Nog 1 week wachten. 2e week vind ik de minste week.
Mari, nee, ik ga niet wachten op de bloedtest. Die heb ik op een woensdag en dan moet ik werken. Ik wil niet op mn werk zijn en dan de uitslag horen. Dus ik doe al eerder thuis een test. Jij twijfelt dus? Kate, grappig, ik had ook op vrijdag de tp. Ik twijfelde of ik nou maandag of zondag zou gaan testen. Nu ik jouw verhaal zo hoor (lees) ga ik denk ik zondag een test wagen. Had je de Kruidvat 2v5? Of andere? Ik voel me opzich wel goed eigenlijk. Voel wel elk dingetje die me anders misschien helemaal niet zou opvallen. Nog geen zere borsten ofzo, maja, zit nu pas op de 4e dag na de tp. Heb wel snel een trekkerig gevoel in mn rug. Spannend hoor! Dat wachten is echt niet relaxed. Gelukkig nadert de zondag al
Meiden, hoe is het met jullie? Ik heb vanmorgen getest. Nu 9 dgn na tp. Vinden jullie dat te vroeg? Hij was wit..... morgen nog een test. Woensdag bloed prikken. Moet ik nu na morgen nog doorgaan mt de progynova en utro?
@Tycuna; ik had de dipsticks van sensitest maar je kunt net zo goed de kv gebruiken 2v5. 9 dagen na tp kan inderdaad nog vroeg zijn.. woensdag de bloedtest maar even afwachten en wel doorgaan met de utro enzo hoor! Ik zou morgen nog niet weer testen, hcg verdubbeld om de dag zeg maar.
Vreselijk dit. Waarom snapt mijn buik dit gewoon niet? Kregen we zoiets moois terug..... zucht.... Maar weet je? Nu krijg ik waarschijnlijk de volgende ronde geen progynova meer want dat sloeg zo slecht aan.... Nu waarschijnlijk spuiten. Hoe gaat het met jou Kate?
Hoe goed of slecht je cryo/embryo ook is, hij moet het wel blijven doen en je hebt er simpelweg geen controle over. Vreselijk is dat.. waarom sloeg de progynova bij jou niet aan dan? waar merkte je dat aan? Hier gaat het wel goed hoor. Mag eigenlijk niet klagen.. Ben wel erg zenuwachtig voor de echo van volgende week. Hoop zo dat ons beebje het nog doet..
Spannend. Ik duim voor je hoor!!! De progynova sloeg niet aan omdat ik op dag 23 pas de tp heb gehad met een BMS van 6,2 mm. Eigenlijk is dat te dun maar het werd niet dikker. Dat had de progynova moeten doen. Mn lijf kan wel een dik BMS maken, want met de verse poging had ik 9 mm. Maar omdat ik PCOS heb willen ze nu met een cryo tp liever niet middels een eisprong te werk gaan. Omdat er zoveel eiblaasjes zitten is de kans klein dat er maar 1 gaat groeien. Leuk als er veel groeien, maar niet voor een cryo. Snap je?
nee ik snap het. ik hoop dat het met injecties beter zal gaan. al hoop ik niet dat je dat nodig gaat hebben!
balen dat je negatief teste, maar misschien nog te vroeg. hoop dat hij bij de bloedtest wel positief is. heb je ook ergens last van? hier ook negatief getest za ochtend. maar ga niet weer testen. wacht tot morgen. helaas een beetje bruinverlies gehad vandaag, dus ik heb weinig hoop dat hij positief is
Hoi Mari, balen van jouw test zaterdag. Morgen bloedprikken, ik duim voor je. Ik denk dat het niet gaat lukken deze ronde. Nu 10 dgn na tp. Ik voel helemaal niets. Geen buikpijn, wel hoofdpijn, en absoluut geen zere borsten.