Progynova en Utrogestan bij cryo tp

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Tycuna, Jul 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    hier is de poging mislukt :(
    nu staan we op de wachtlijst voor icsi.
    ze hadden ons niet gebeld voor de uitslag we moesten er zelf achteraan :(

hoe is het met jou tycuna?

2. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Mari, dat is flink balen meid!! :(

Jullie gaan nu voor icsi zeg je, maar wat hebben jullie voorheen dan gedaan?Gaat vast goed komen meid.. veel sterkte voor nu. Knuf!

Ben ook wel benieuwd hoe het met Tycuna is..

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Hier definitief een nee. Balen, bah!!
    Mari, ook balen! Is de wachtlijst lang?

Wij kunnen, als ik ongesteld ben geworden, direct door voor de volgende cryo poging. Hebben nog 3 rietjes liggen.

4. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Jammer Tycuna.. jullie beebje zit vast en zeker in een van die rietjes! Krijgen jullie ze beide teruggeplaatst als ze beide goed ontdooien?

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Neej, krijg er eentje terug geplaatst. Denk ook niet dat ik voor twee zou kiezen als we de keuze hadden..... Althans, nu nog niet. Misschien als dit een laatste kans zou zijn dat ik er anders over zou denken.

6. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    maar wat als ze beide goed gaan??

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Dan heb ik pech en gaat er ééntje naar de maan.... :(

8. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Jeetje.. :(

9. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    tycuna: wat ontzettend balen :(
    sterkte!

ga je gelijk door voor de volgende cryo poging?

de wachtlijst is lang, 1 jaar.
    kate: 1e keer was ook icsi. en dit was de cryo poging.
    dus nu op de wachtlijst voor 2e icsi

hoe gaat het met jou kate?

10. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Mari; jeetje mina 1 jaar wachten?? Pfff. dat is wel heel lang vind ik hoor! welk ziekenhuis ga je heen?

Hier alles goed, dank je. Ben echt aan het zoeken naar kleding die ik nog aankan zonder dat mensen het gaan zien, maar ben iemand die vaak nauwsluitende dingen draagt, dus wordt het lastig plus veel bovenkleding is al maat 40 ipv 38. Dus ik moet volgende week voor een nieuw setje shoppen. Het begint nu steeds meer door te dringen dat het echt is gelukt, al vind ik het wel heel spannend om volgende week de echo te hebben, hoop dat alles nog goed gaat met ons beebje!!

Ik hoop zo dat jullie dit ook snel (weer) mogen meemaken meiden!

11. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Mari, dat is lang zeg!! Jij zit toch bij het AMC?

12. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Mari en Tycuna, wat ontzettend balen dat deze poging niet gelukt is. Gaan jullie direct door met de volgende ronde?

KateK, schiet al lekker op, bijna 10 weken :)

Hier helaas ook geen goed nieuws, ik heb deze week een miskraam gehad.

13. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Joontje, wat een verdrietig bericht zeg! Wat ontzettend balen! hoe voel je je?

Hier: vanmorgen ben ik voor een echo geweest. Donderdag avond werd ik ongesteld. Ik moet morgen beginnen met Puregon, 50 IE. De 26e weer voor controle. Geen Progynova dus deze keer. Hoop dat de Puregon goed gaat ivm PCOS.

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Oh joontje wat een verdrietig nieuws :( hoeveel weken was je zwanger toen het misging? Knuffel voor jou meid!

Tycuna; moet je dat dan iedere dag injecteren? Ben benieuwd hoe je lichaam er op reageert!

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Kate, ja, vanaf morgen elke dag. Eigenlijk net als met een poging welke tot een punctie zou lijden. Alleen nu hoef ik niet zoveel mogelijk follikels te hebben. Eén zou genoeg zijn. Als er eentje groot genoeg is Pregnyl zetten en dan de tp plannen.

16. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    ja, ik loop in het amc. 27e heb ik een evaluatiegesprek.

joontje: wat erg! heel veel sterkte! knuff

tycuna: wat spannend dat je meteen door mag voor een volgende ronde. ik hoop dat dit goed aanslaat.

kate: heel veel suc-6 morgen met de echo!

17. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Mari, hoe was je evaluatie gesprek? Gaat het met je?

Kate, je echo, hoe was het?! Ben super benieuwd. Ga zo ff in je blog kijken, daar staat vast wel iets! :D

Hier, bezig met de Puregon. Maandag en woensdag echo gehad, en nu vrijdag weer. Er zitten een hoop folli's van 12 mm maar eentje was gister 15 mm. Hopelijk groeit die goed door en is ie morgen groot genoeg voor Pregnyl..... en dan op naar de tp!!

Joontje, hoe gaat het met jou?

18. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Ty, ja de echo was super. Beebje was precies ter grootte van 10 weken op de dag af en ik was ook die dag 10 weken. Verder heeft ie gesparteld en gezwaaid, heel apart om zo'n wezentje te zien (3,3cm groot!) Heb nog niks in mijn blog geschreven geloof ik.. heb het zo druk dat ik daar bijna niet aan toe kom, maar ga ik gauw even updaten. Verder nu iedere 4 weken hartje horen (geen echo meer) en met 19 weken een echo in het ziekenhuis voor de totale controle zeg maar.
    Wil eigenlijk elke week wel even kijken, zeker als je even niks in je buik lijkt te voelen.. maargoed. Volgens mij blijft het altijd spannend maar stiekum denk ik voor meiden zoals wij dat het nog net allemaal wat enger is (of meiden die vaak een mk hebben gehad).

Ik hoop dat je folli's flink groeien meid! Ga je straks weer progynova en utro gebruiken?

Ik ben nu met de laatste week bezig, vanaf morgen afbouwen. Spannend. Hoop dat beebje dan ook nog blijft zitten..

Liefs

19. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Kate, wat fijn om te horen zeg!! Kan me voorstellen dat je elke week wel even zou willen kijken. Of elke dag, hihi!! Over een tijdje kan dat ook, en dat heb je jullie beebje zelfs is je armen!!

Nee, ik hoef geen Progynova, want daarvoor in de plaats heb ik nu Puregon. Morgen de echo, hoop dat de laatste is!

20. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    :) ja in de armen is nog beter!! :)

Ohja daar had ik volgens mij al iets over gelezen. Ik hoop dat morgen idd je laatste echo is meid! Ik duim voor jullie!

Share This Page