hoi Ik moet progynova zelf betalen alleen Dat heb ik niet echt Is er iemand die over heeft ? Stuur mij maar een pb
Ik wil je echt niet kwetsen en bedoel het niet gemeen maar wat denk je dat een kindje laten opgroeien kost?
Wat een onzin reactie Ik heb het inmiddels overigens. Jij krijgt je ivf medicijnen waarschijnlijk vergoed en traject, ik niet. Of heb jij wel 10.000 euro extra over nee. Jij hebt kinderen zie ik? Dan heb jij een hoog loon dan dat je dat kan betalen. Zijn meer vrouwen hier die moeite hebben met de helaas hoge kosten van ivf. Sommige gaan naar Spanje en dat kost heeel veel. Dat hebben zij ook niet hoor maar de wens is zo groot dat ze wellicht lening afsluiten. Sorry maar ik vind je reactie erg dom. Ps ben moeder en werk. Wat denk jij dat een kind laten opgroeien kost? Jij schijnt dat te weten geloof ik?
Sorry, zoals ik al schreef.. ik bedoelde het niet gemeen! Fijn dat je inmiddels de medicatie hebt! Heel veel sterkte en succes in het verdere traject, dat meen ik oprecht!
Excuses aanvaard, ik las het terug en was idd wel erg kort door de bocht zo leek het alsof ik iemand ben met een uitkering die niks kan betalen achtergrondverhaal was wel handig geweest en dat ik al vele euro's lichter ben en nu idd weinig meer over heb en hoor wel vaker dat vrouwen medicijnen overhebben vandaar