bruin/bloedverlies bij puregon/pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Simone82, Apr 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simone82

Simone82 Lid

May 14, 2007
    24
    0
    0
    Wat ik nu weer heb... ik snap er echt helemaal niks meer van!
    Ik spuit puregon, gestopt vorige week woensdag (FM 17,5mm) donderdagavond pregnyl. Toen kreeg ik vrijdag opeens bruinverlies. Ik het ziekenhuis gebeld wat dit kon zijn, maar dit kon van de naderende eisprong komen. Zaterdag kreeg ik mijn iui en ik nog even naar de wc, had ik bloed! De gyn. vertelde dat dit een ovulatiebloeding kon zijn, of dat de baarmoederslijmlaag dikker was en al iets afstoot. Was totaal geen probleem, iui gewoon gedaan. Bruin/bloed bleef en sinds vanavond (maandag) echt veel bloed! Hoe kan dit nou?? Ik had woensdag een ei van 17,5 mm! Kan gewoon geen menstruatie zijn! Dit was de eerste ronde met puregon en pregnyl, het kan misschien daardoor komen, moet haast wel want dit heb ik met mijn eigen cyclus nog nooit gehad! heeft iemand dit al een eerder meegemaakt? Morgen wil ik zowieso het ziekenhuis bellen. Ik wordt hier zo onzeker van, zo niet te begrijpen!
    Ik hoop dat iemand er iets over kan vertellen!

Gr. Simone

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan je helaas niet helpen, maar wens je wel sterkte!

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het kan zijn dat je lichaam eerst moet wennen aan de hormonen. Ik had de eerste ronde met hormooninjecties ook al heel snel bloedverlies na de eisprong. Normaal werd ik standaard na twee weken ongesteld en toen al na 7-8 dagen. De rondes daarna ging het beter, gelukkig. Het was echt eenmalig.

Maar wel flink balen, natuurlijk! Ik zou toch het ziekenhuis even bellen en vragen wat je hiermee aan moet. Echt veel bloedverlies is niet goed en het kan zeker je menstruatie al zijn. Of dat bijvoorbeeld je progesteronwaarde veel te laag is, waardoor je luteale fase te kort is. Is dat al eens nagekeken?

Succes!

Share This Page