Haii lieve mensen, Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de flevoziekenhuis? Wij zijn ruim anderhalf jaar bezig met ICSI traject, waarbij ik al 2 missed abortions hebt gehad binnen 8 maanden. Verder onderzoek willen ze helaas nog niet doen. Dat doen ze pas bij 3. 2 betekend al dat ik nu een verhoogde kans heb op vervolg mk. Ik ben ook niet te spreken over de gynaecoloog, die amper tijd neemt om zaken uit te leggen. Ik moet elk keer zelf met vragen komen of zelf op onderzoek gaan. Totaal niet meelevend of meedenkend. Tis proberen proberen en blijven proberen , terwijl ik wil weten waarom het mis gaat. Wij overwegen nu om te overstappen of second opinion aanvragen voor de AMC of VU? Wie hebben er hier ervaringen mee? Zie jullie ervaringen graag tegemoet. Groetjes, Resh
Hoi, hier ervaring met alleen t vu ziekenhuis. Ik vind t een prima zkh, aardige artsen, en zou t zeker aanraden om er naar toe te gaan.
Wat naar voor je. Volgens mij staat VU bekend om goede fertiliteitsafdeling, meer dan AMC. Zou dus voor VU kiezen voor second opinion.
Wat vervelend! Ik ervaar precies hetzelfde bij mijn ziekenhuis. Ik heb al 5 tp's gehad zonder resultaat. Maar verder onderzoek willen ze niet doen en de gyneceoloog wilt me altijd zsm weer weg hebben. Laat weten wat je gaat doen.
Ik heb alleen ervaring in het AMC, ontzettend lieve artsen en verpleegsters, maar ze denken niet echt mee, maar ik denk dat ze dat in Nederland nergens doen. De ziekenhuizen in Nederland houden zich strikt aan alle protocollen en zullen daar niet van af wijken. Ik zou weer voor het AMC kiezen omdat het wat kleiner is dan het VU, maar de slagingspercentages in het VU zijn wel hoger, ik dacht dat dat kwam omdat ze een beter lab hebben. Succes met je keuze.
Hallo, Ik loop bij het AMC. Ik vind het een vreselijke ziekenhuis maar omdat ik al ben gestart wil ik het een en ander niet vertragen door nu over te stappen naar het VU. Je voelt je net een pakket op een lopende band, totaal geen empathie of menselijkheid. Negeren gewoon je gevoel. Dit is zo een zwaar traject zowel lichamelijk, geestelijk als emotioneel. Ik overweeg wel als het niet lukt om zwanger te raken met IUI, om IVF bij het VU te doen. Hoor toch betere verhalen over de VU. Ik zit nu in mijn 5de IUI behandeling, as woensdag een inseminatie ronde weer. Op goed geluk maar!
Ik ben alleen bij het VU geweest voor een intake, echo en bloedonderzoek. Dat verliep allemaal goed. Echter, daarna had ik een doorverwijzing van ze nodig en dat verliep stroef. Zowel qua tijd (duurde lang) als communicatie (bot).
Ik liep/loop zelf in het Flevo. Ik kan dus niks anders zeggen dat er ontzettend naar mij geluisterd is en alles wat ik voorstelde en bedacht samen met de arts werd uitgevoerd. Ik ben na 6 icsi pogingen 'klaar' maar niet door de artsen. Anders was ik wel eerder over gegaan maar mede door de fijne communicatie ben ik gebleven. Ik ervaar het dus zeer prettig daar.