Als ik er ook maar iets over lees, krijg ik al een knoop in mijn maag dus ik ga het niet kijken. Zelf ook erg gepest en hoe goed het tegenwoordig ook gaat, littekens blijven aanwezig. Het is walgelijk dat pesters vaak in de slachtofferrol worden gedrukt en de werkelijke slachtoffers aan hun lot worden over gelaten of nog erger; de schuld in de schoenen wordt geschoven. Hoe vaak ik niet gehoord heb van leerkrachten 'maar je komt ook wel raar over, misschien kun je daar eerst wat aan doen'... BAH!
Dit kan toch niet! Wat een walgelijke school! Als mijn kind daar op had gezeten had ik mijn kind per direct eraf gehaald. Na het zien van dit programma. Dan weet je ook gelijk hoe een school te werk gaat. Arme jongen.... hij word gepest maar hij word van school getrapt. Ze hadden die pesters moeten aanpakken! De school had beter kunnen meewerken. Dan was het allemaal beperkt geweest.
Ik ben blij dat er een groep vandalisten hun werk heeft gedaan!!! En dat het ook gelijk is opgemerkt door de media