whahahhahahah daarom hier een plons toillet dan is je drol meteen weg ach al die onderzoekken word je niet goed van een tandenborstel is toch sowizo een goor ding
heb je ook gelijk in, gelukkig hoef je er niet zo lang mee te doen, wij halen altijd bij de lidl voor 1,25 ofzo 4 tandenborstels, daar kan je toch niet voor poetsen met een oude borstel
Ik ga mijn wc binnenkort opnieuw pimpen want k vind de mijne nu totaal niet meer leuk. Leuk om al die ideeën te zien!! Hier een foto van mijn wc
Wat een mooie wc Tamale. Die muurstickers hebben wij ook, maar dan in ons trapgat. @ Monique4, zo, jouw wc is opgeknapt! Vond je wc met al dat groen niet echt mooi, maar nu wel.
Mijn kleinste kamertje is half gepimpt Heb vandeweek wel allemaal tierelantijntjes die op het plankje stonden weggegooit,was ze ineens zat(smurfjes,kindersurprise-poppetjes ) Nu hangen er nog 3 Anne Geddes ansichtkaartjes,op de muur heb ik dolfijnen-glow-in-the-dark dingetjes zitten,en op de deur dolfijnen-stickers,had ook ooit een dolfijnen-wc-bril maar die is helaas kapot gegaan. Verder zo'n 1001-dingen-bewaar-geval van Ikea,waar ik de wc-rollen in doe. Het onderste gedeelte van de muur zitten van die houten schroten tegenaan,en het bovenste gedeelte is met structuurverf,wil de muren tzt ook nog wel onderhanden nemen. Al met al best een gezellig hokkie,helaas weinig beenruimte.
Heb leuke potjes voorbij zien komen. Wij gaan binnenkort verbouwen (gaan ons huurhuis kopen) en willen de wc, badkamer en keuken gaan vernieuwen. Alleen weet ik nog steeds niet wat ik wil. Wil het rustig hebben, maar ook wel een beetje knus.
:x Hier hopen wij al 8 jaar op. Geloof dat ons huurhuis nooit te koop komt :x Je zal vast de afgelopen jaren gefantaseerd hebben hoe je t gaat verbouwen, super dat je dat nu in uitvoering kan brengen.