Obese: hoe is het nu met?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Miss Mac, Aug 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    omschrijving:

Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?

Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten. Ben jij ook benieuwd hoe het met ze gaat?

------

ik ga zeker kijken, ben erg benieuwd!

Ik ken een gezin die mee heeft gedaan aan de afvallers XXL, maar helaas zijn ze nu nog zwaarder dan voorheen :(

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

O dat is echt zonde, zoveel kgs kwijt en het niet hebben kunnen volhouden (wat de reden ook is), is echt zonde!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik snap dus echt niet waarom ze het (soms) weer zo ver laten komen, dat vind ik echt erg om te zien. Ze hebben gezien dat het anders kan en dan gebeurt dit toch weer. Ik ga wel kijken, ondanks het feit dat ik Wendy van Dijk erg vervelend vind in dat programma.

4. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik vind Wendy van Dijk in elk programma vervelend, maar ook ik ga kijken, ben erg benieuwd.

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Leuk, ben ben benieuwd, en ga zeker ook kijken.

En Wendy van Dijk, vind ik juist zo'n leuke vrouw! :)

6. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Ik heb begrepen dat een kandidaat die het meest was afgevallen weer flink is aangekomen. gelukkig ook iemand die het wel gelukt is om op gewicht te blijven.

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Ik ga ook wel kijken. Heb ook de serie gevolgd.

Het lijkt me heel moeilijk om het obese regime te blijven volhouden als de camera's eenmaal weg zijn. 3 á 5 uur sporten per dag en nooit iets lekkers eten is (bijna) ondoenbaar. Dat breekt je gewoon op een bepaald moment op. De deelnemers krijgen dan nog wel een jaar begeleiding, maar na dat jaar moeten ze het toch op eigen kracht doen.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    #8 Miss Mac, Sep 8, 2013
    Last edited: Sep 8, 2013
    Iemand de reclame gezien van obese hoe is het nu met? :$ :$

Danny was toen zoooo extreem afgevallen (155 kilo volgens internet :$), en nu is hij echt weer ontzettend dik :(

Hij was toen ook wel erg extreem doorgeslagen met de hele dag sporten enzo.

Dit was hij voordat hij meedeed aan Obese:

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
  10. mona23

mona23 Niet meer actief

Dat is toch al oud. Van vorig seizoen.

11. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

De foto's? ja, ik had er toch ook bijgezet "voor het programma" en " aan het einde van het programma" ;)

Maar nu is hij dus weer tientallen kilo's aangekomen wat je te zien krijgt in obese; hoe is het nu met.

12. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Nou inderdaad die reclame met die Danny, wel jammer zeg voor 'm .. :(

13. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ga ook kijken!

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik vind het sneu voor Danny. Hij heeft zo hard gevochten om die kilo's eraf te trainen en nu zit er weer heel veel aan.

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik vind heel heel logisch dat mensen hierna weer aankomen, het is niet normaal om zo je kilo's kwijt te raken en al helemaal niet gezond, hun systemen zijn vompleet lam gelegd door veel te weinig kcal in te nemen, veel te veel te sporten waardoor spiermassa niet goed word aangemaakt (iets wat je kan helpen om meer kcal te verbranden in rust)

Zoiezo houd niemand dat vol maar het is ook gewoon afbraak van je eigen lichaam, je kan dan nooit meer terug naar een normaal en gezond leven want DAAR word je al dik van.

KORTOM het heeft geen zin en ik snap het dus compleet dat meeste mensen weer dikker zijn geworden..

16. brocante

brocante Bekend lid

Aug 27, 2013
    645
    811
    93
    Die Danny kwam vorig jaar meerdere keren aan mijn kassa bij de jumbo. Incl. Spekjes stroopwafels etc.
    Hij is het dan ook echt zelf schuld. Stukje doorzettingsvermogen.

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dit zijn oude afleveringen.

Heb vorige jaar ook ak bekeken hoe is het nu met ..

Danny heeft wel onwijs leuke vriendin aan over gehouden. Die hem echt neemt zoals hij is.

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoezo sneu. Hij geeft ook zelf al aan verkeerde keuzes gemaakt te hebben.

19. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Zo veel afvallen in zo'n korte tijd lijkt mij een crashdieet. Dat kan toch bijna niet goed gaan? Iemand houdt het vol 4 uur per dag te sporten. Ga vanavond ook zeker even kijken.

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Dit vindt ik wel heel makkelijk gedacht.
    Net zoiets als een dik persoon bij de snackbar zien, en denken dat t allemaal dr eigen schuld is dat ze zo dik is, want ja, ze zit in de snackbar. ;)
    Misschien had hij in 2 weken tijd 1 pakkie stroopwafels gekocht, of kreeg hij visite.

Het Obese-regime is niet vol te houden, het is absurd hoeveel ze moeten sporten, en hoe weinig ze mochten eten.
    Maar dat neemt niet weg dat t erg jammer is, dat ze ALLE kilo's weer terug aan zijn gekomen.
    Als er nu 10-15 kilo bij zou zitten, zou ik niet raar vinden.
    Maar terug op je oude (obesitas) gewicht, tja, dan is er weer ergens iets mis gegaan in de nazorg/of je eigen inzet om dat mooie gewicht te behouden..

Share This Page