Hoi, Teun is druk stikers aan het sparen, die hij verdient met plassen op de wc, om het treintje Harvey van thomas de trein take a long serie te krijgen helaas is dit treintje nergens meer te koop, wie heeft hem liggen en gebruikt hem niet meer dan neem ik hem graag over. alvaste bedankt groetjes janette
wij hebben Harvey bij de Top1toys gehaald, zit die winkel niet bij je in de buurt? of een andere speelgoedwinkel, kunnen ze hem niet voor je bestellen?
nee die zit hier niet in de buurt intertoys, Bart smit en xl toys hebben hem niet meer en ook bij de internet winkels is hij niet meer te koop dus vandaar hier mijn oproepje....
Ik kom van de week wel in de buurt van top1toys. Zal even kijken voor je of ze hem daar hebben. Mochten ze hem hebben, zal ik hem dan meenemen voor je?
dat is lief van je wannie, als hij onder een tientje is is het prima, daarboven mag je hem laten hangen, het dus om de take a long serie en niet om de houte alleen ik zou niet gelijk op je berichtje reageren want dinsdag vliegen we voor 8 dgn naar turkije komen 5 mei terug en daarna mag ik gelijk 3 dgn werken.. alvast bedankt
Op marktplaats is iemand die regelmatig thomas take along spulletjes verkoopt, en die heeft dan ook heel wat treintjes. Je zou kunnen mailen of ze Harvey voor je heeft. Marktplaats.nl > Maak je Thomas de trein verzameling compleet - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig Hier ook een fanatieke Thomas-fan
Hoi hoi ik zag dat mijn favoriete marktplaats''thomas'' verkoopsters nog een harvey voor je heeft. Marktplaats.nl > Diverse zeldzame treintjes van Thomas de trein take along - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig Misschien kun je daar wat mee. Liefs
Thanks voor de link, weet alleen niet of een treintje als brievenbuspost gaat of als pakket en ja dan komt er nog 6.75 bij...